• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Woho! :)

Jag har raderat alla bilder sen morgonens test blev helt blankt. Så tyvärr ^^

NILE90 skrev 2014-09-30 13:49:11 följande:

Är fortfarande tvärsäker på att det inte kommer bli något denna månad, men jag kan inte sluta le när du säger att du också ser något. Ska försöka hålla mig till i övermorgon med att testa igen, får helt enkelt ta med en sticka på jobbresan (tur att vi har egna rum på hotellet!!)

Lägg upp din bild också så ska jag minsann få fram något ;)

• NILE90
    Eeeel skrev 2014-09-30 14:00:42 följande:

Nu så! Här är mina attans repor som jag fick fram idag på lunchen. De försvann typ efter en stund. Har redigerat denna bild med ökad kontrast på skuggor. Typiskt spök antar jag.

Är det en repa eller en tunn tunn linje som syns bredvid kontrollstrecket? 
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 14:03:52 följande:

Woho! :)

Jag har raderat alla bilder sen morgonens test blev helt blankt. Så tyvärr ^^

Meeeen! 

Inte förrän jag får ett klart och tydligt plus kommer jag tro att det finns något där inne. Är ytterst tveksam till att det är ett riktigt streck jag lyckats få fram. 
  • Eeeel

Jag vet inte. Det såg ut som repor. Men sen försvann det jag trodde var repor. Vilket ju är märkligt om det nu var repor.

Håller tummarna för er andra den här månaden istället!

NILE90 skrev 2014-09-30 14:06:10 följande:

Är det en repa eller en tunn tunn linje som syns bredvid kontrollstrecket? 

• SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-09-30 14:07:19 följande:

Meeeen! 

Inte förrän jag får ett klart och tydligt plus kommer jag tro att det finns något där inne. Är ytterst tveksam till att det är ett riktigt streck jag lyckats få fram. 

Ditt test som jag ändrade ljusstyrkan på bla. Hur jag än redigerar syns strecket alla gånger :) tror bara att det är för svagt än och att du som sagt får starkare i övermorgon ;)
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 14:23:13 följande:
    Ditt test som jag ändrade ljusstyrkan på bla. Hur jag än redigerar syns strecket alla gånger :) tror bara att det är för svagt än och att du som sagt får starkare i övermorgon ;)
    Då är det inte bara jag som har det "problemet" att strecket kommer fram oavsett vad jag gör. På precis samma ställe som du också får fram. 

Hoppas verkligen att det bara är för svagt för att synas i verkligheten och att det blir ett stort fint plus på torsdag. Nu får ju tiden gärna gå lite fortare! 

Sambon frågade senast igår om jag har något nytt att berätta på "graviditetsfronten", jag håller mig nog med att säga något till han innan jag har ett ordentligt plus, gud vilken present han ska få då. Solig
  • SecretlyMe

Jag har ju kvar testerna från igår och idag.. Men de är ju efter tiden nu så jag tolkar de som blanka.
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 14:38:48 följande:
    Jag har ju kvar testerna från igår och idag.. Men de är ju efter tiden nu så jag tolkar de som blanka.
    De där är ju inte blanka! Jag ser ju på direkten! 
  • SecretlyMe

Oredigerade syns det inget på dagens och har bim imorgon så jag tror tyvärr de är ogiltiga med tanke på att tiden passerat. Men du är gullig som säger så för glad blir jag ju ;) får se om mensen behagar att dyka upp imorgon, för hade ju mensdipp imorse.

NILE90 skrev 2014-09-30 14:41:31 följande:

De där är ju inte blanka! Jag ser ju på direkten! 

Svar på tråden BIM September 2014