BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Dag 16 idag. Ännu inget på ältesten
När ska min menscykel bli kortare igen? Har ju gått ner 10kg sen 15/7 och väger mindre nu än i januari februari då jag hade 28dagar. Är trött på att ha 36 dagar
Har provat bidrottninggele nu tredje månaden i rad.....
Skulle gärna vilja veta om ni som närmar er BIM har några symtom? :)
God morgon! Jag känner definitivt igen mig i det där med molvärk och ilningar i ljumskarna. Tröttheten kan jag nog inte ta det på, tisdag morgon brukar jag vara allt annat än pigg ;) jag har en sur och märklig smak i munnen som kommer och går. Mina bröst bränner lite. Känns intr jätteömt men extra varmt och lite som träningsvärk. När ska du testa?
God morgon :) vi har ju bim samma dag :) jag har molande värk över livmodern och ilningar ner i underlivet och ut i ljumskarna. Trött som f*n. Metall smak i munnen. Nyser flera gånger om dagen utan att vara förkyld (haft så dom två tidigare graviditeterna)
36.6, mensdippen och negativt test. Aja :)
Samma här. Så ledsen för din skull att det inte gick vägen :(
Såg nog bara i syne igår. Tempen sjönk idag så är nog ganska säker på att mensen kommer om någon dag. :(
Hoppas hoppas :)
Man säger ju att hoppet är det sista att lämna en! Är på ÄL+10 idag och beräknad BIM. Än så länge inget blod.
Testet imorse var blankt så det var fel på den andra :p
Åhåååå! Jag vill se båda era test! :D
Jag och sambon har bestämt att ha sex var och varannan dag nu i ca två veckor för att inte missa ägglossningen, gjorde ju det förra månaden! Jobbigt när cykeln blivit så oregelbunden