Inlägg från: Nostalgity |Visa alla inlägg
  • Nostalgity

BIM September 2014

Hej, hoppas få hoppa in här hade äl i fredags troligtvis och bim runt den 27e.. Så är på bim +2. Första försöket och 3e barnet.

Har inte så jättekoll på äl, men hade äl sekret ons -lör.. Dock osäker om de va sekret lr mannens säg på lördagen eftersom vi mös natten fredag till lördag.

• Nostalgity

Hej. Har skumläst igenom för jag har inte kunnat vara inne här på 2 dagar.

Jag är på äl + 4, skrev nog fel förra gången.

Har en son på 6 och en dotter på 2.

Dom fyller 6/10 och 12/10.. Så jag har mycket att göra så dagarna bara flyger iväg!

Jag har idag varit jätte hängig, inte alls med.

Jag har alltid energi till tusen! Brösten känns då och då och även i tjejområdet. Tänkte testa mig på måndag då det är -4 bim. Har alltid fått + då, tidigare

Dock tveksam till att de funka denna månad pga att jag var tvungen att ta lactal gel. Sista tog jag ett dygn innan samlag.. Vet inte hur länge sådant "stannar"

• Nostalgity
    Charlie40 skrev 2014-09-17 16:32:09 följande:

Då är vi på samma, tänker också börja testa på måndag. Lycka Till!

Desamma

Känner du något av ännu? Jag vet inte om det är.för tidigt att känna något? Mina tidigare grav har ägget fäst på äl +2.

Har denna trötthet i kroppen som jag haft de två ggr tidigare :-S.
  • Nostalgity

Vet inte om det ska finnas med i listan, men jag är 25 år

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Nostalgity

Weey, tröttheten är pga hög feber... Fick jag veta nyss. Ensam med 2 åringen...hur ska detta gå? Hehe

• Nostalgity

Förra graviditeten mådde ja illa från äl + 7 och fram till vecka 10. Så det med illamående tar jag som ett väldigt tidigt tecken!

Idag har jag fortsatt måilla, började igår em. Kan va efterslängar av febern jag hade igår några timmar..men eftersom de fortsatt idag med sura uppstötningar så börjar jag fundera...är dessutom bara på äl+5.

Känner min kropp mycket mycket väl bör tilläggas

Fiiaaa skrev 2014-09-18 11:21:46 följande:

Nu behöver jag hjälp! Alltså jag mår så illa. Det började igår och har eskalerat idag. Det är inte normalt. Men det är väl alldeles för tidigt att känna av eventuellt graviditetsillamående? (Är typ på bim-3/-4) Eller? Förra gången kände jag inte av nåt illamående alls förrän flera veckor in i grav och då var det ändå lindrigare än detta. Jag har kanske fått i mig nåt konstigt. Jag kan ju vara gravid ändå, men illamåendet kan väl inte bero på det så tidigt??

• Nostalgity

...och denna trötthet! Varje minut är ju en pina. Den liksom känns både i kroppen å psykiskt.

Hugg i äggstockarna, någon som haft de?

• Nostalgity

Hej! Någon som vet när man brukar få s.k nidis? En ljus ljusrosa flytning som endast blir på pappret.

Jag är på bim - 5 lr 6.

Känns som en nidis borde kommit tidigare?

F.ö inga symptom.

• Nostalgity

Hej. Jag har och haft precis som dig! Förra månaden hade jag massa symptom men inte gravid. Denna månad känner jag ingenting! Är på äl+9. Fick dock nyss en ljusrosa flytning med några droppar brunt i efteråt. Ska inte ha mens förrän på lördag.

När tänkte du testa dig?

Carerra skrev 2014-09-22 10:19:58 följande:

Är i dag på ÄL +7 el 8 och har INGA symptom alls, mår bara bra. Dock molade det till en kort stund igår men det försvann snabbt. Förra månaden hade jag massor av symptom och jätte ömma bröst. Förra gången jag var gravid så mådde jag oxå bra så jag hoppas på att inga symptom kan vara en graviditet ändå. Nån mer utan känningar?

• Nostalgity

Åh jag hoppas det ger + för er!

vi kör inte med äl tester, men sista dagen med sekret var fredagen

Har aldrig haft nidis heller, så detta är ju högst suspekt hehe

Jag får fortf brunaktiga flytningar, små! Är på dag 23 I cykeln.. Har en cykel på 27-29 dagar.men annars, inga tecken lr känningar alls!tänkte testa på onsdag lr torsdag. Hur många försök är ni uppe i?

Carerra skrev 2014-09-22 11:44:42 följande:

Förra månaden testade jag ju MASSOR av gånger men det visade ju sig att mensen kom 1 vecka sent och att vi totalt missat ÄL. Den här gången har vi testat och fått utslag för ÄL så nu har vi haft sex på ägglossningsdagen eller dagen innan (beroende på när ägget släppte) Jag har inställningen att jag ska vänta till nästa måndag då jag är på BIM eller BIM +1. hur tänker du göra? 

En nidis brukar väl ska komma ca en vecka efter ÄL men det kanske är olika?

Jag fick aldrig nån vid min förra graviditet. Håller tummarna för oss!!

Svar på tråden BIM September 2014