BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Åh jag blir knäpp.. Tokblankt (som det heter) på testa tidigt i morse. Men det är fem-sex dar kvar till Bim :/
Vad kul att höra från er alla! Tråkigt att höra att många av er lider av illamående och känner er deprimerade - inte så konstigt under denna årstid och med kroppen full av hormoner. Skickar er en bamsekram och hoppas ni får se massa bebisar innan jul :)
Gummsan, jag förstår att du känner dig nedslagen och inte tagen på allvar. Men det här är för ditt eget bästa så stå på dig och ryt ifrån. Säg att du vill komma in på kontroll snarast och våga stå på dig. Hoppas du får se en liten sen <3
I övrigt så drar ni inte ner mig iallafall med gravidsnack men andra kanske tycker det sticker lite. Jag känner mig inte fullt lika pmsig och sur längre över att vi inte blir gravida och "alla andra blir det" för vi kan inte göra mer än vad de andra kan - ha regelbundet sex kring äl.
Hoppas ni får en bra onsdag allihop :)
Åh jag blir knäpp.. Tokblankt (som det heter) på testa tidigt i morse. Men det är fem-sex dar kvar till Bim :/
Idag blev det iallafall positivt på Äl Stickan! Hittills har FF satt äl till samma dag som pos test och i något enstaka fall en, max två dagar efter.
Frågan är när vi ska mysa för att inte missa och sambon ska orka... mös igår. Hur skulle ni ha gjort?
Idag blev det iallafall positivt på Äl Stickan! Hittills har FF satt äl till samma dag som pos test och i något enstaka fall en, max två dagar efter.
Frågan är när vi ska mysa för att inte missa och sambon ska orka... mös igår. Hur skulle ni ha gjort?
Vad kul att höra från er alla! Tråkigt att höra att många av er lider av illamående och känner er deprimerade - inte så konstigt under denna årstid och med kroppen full av hormoner. Skickar er en bamsekram och hoppas ni får se massa bebisar innan jul :)
Gummsan, jag förstår att du känner dig nedslagen och inte tagen på allvar. Men det här är för ditt eget bästa så stå på dig och ryt ifrån. Säg att du vill komma in på kontroll snarast och våga stå på dig. Hoppas du får se en liten sen <3
I övrigt så drar ni inte ner mig iallafall med gravidsnack men andra kanske tycker det sticker lite. Jag känner mig inte fullt lika pmsig och sur längre över att vi inte blir gravida och "alla andra blir det" för vi kan inte göra mer än vad de andra kan - ha regelbundet sex kring äl.
Hoppas ni får en bra onsdag allihop :)
Så jävla nervös varje morgon för låg temp, har börjat sova så dåligt för jag är nervös o tänker hela tiden om jag är gravid?
Vill bara att de ska bli helg. Har bestämt att köpa test på lör, äl+15 om tempen fortf e hög o testa sön. Har bestämt mig att ja inte vill testa neg än en gång så försöker dra ut på de så mkt som möjligt. 
Läser och har koll på er alla fortfarande :)
är själv i v15+0 idag och mår fint.
vill inte strössla med en massa gravidsnack, för det ville iaf inte jag höra när jag försökte bli gravid.
Jag har en känsla av att det blir en del plus i december/januari! :D
Jag är kvar och hejar på er!
Kan nån hjälpa lite med detta? :)
Jag hade sista mensen 13/10 plussa med digitalt 13/11 1-2 veckor. Tog ett nytt idag det visa 2-3 stämmer detta? Hur hade ni räknat? Enligt min kalender är jag 6+1 BF 23/7? :)