• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-02-01 11:07:50 följande:
    Förstår dig, tror vi alla känner lite så. Vi ligger ju olika i cyklarna, har plussat eller har uppehåll. Hur har du det annars? :)
    Känns skönt att slippa tänka på ÄL BIM osv, samtidigt är jag kluven för jag vill ju så gärna bli gravid. Men allt har sin tid. Nu har jag ju dessutom chans att gå ner i vikt innan min graviditet, vilket bara är positivt. Och jag kan fokusera på alla förberedelser inför bröllopet.
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2015-02-01 14:50:20 följande:

Känns skönt att slippa tänka på ÄL BIM osv, samtidigt är jag kluven för jag vill ju så gärna bli gravid. Men allt har sin tid. Nu har jag ju dessutom chans att gå ner i vikt innan min graviditet, vilket bara är positivt. Och jag kan fokusera på alla förberedelser inför bröllopet.

Ja, se fram emot det och fokusera på det positiva i ditt liv :)
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2015-02-01 14:50:20 följande:
    När ska du gifta dig? Vi ska gifta oss den 20/2 men måste fixa hit någon först ;) tårtan är beställd samt vigselring :)
  • Nostalgity

Tack

Letar inte symptom lr tänker påt alls. Vet ju hur de va förra månaden..

Det sticker å drar och molar.... Är supertrött idag också, trots att jag sov 9 timmar inatt.

Men, jag tänker inte påt lr hoppas sådär intensivt.vore ju kul om det blev ett plus.. . Men en våg av oro sköljde över mig plötsligt idag...hur blir de med framtiden..., med tidigare barn, boende etc? Vi måste flytta inom 2 år. Har inte hittat rätt hus än heller :-/

Just nu bor vi för litet. Har lätt panik över hela grejen.

SecretlyMe skrev 2015-02-01 11:12:04 följande:

Hoppas på plus :D

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Pyret 85
    carolinheiner skrev 2015-02-01 15:13:25 följande:
    När ska du gifta dig? Vi ska gifta oss den 20/2 men måste fixa hit någon först ;) tårtan är beställd samt vigselring :)
    Vi gifter oss den 22/8. Vi firar 10-årig förlovningsdag på onsdag. Och snart fyller sonen 10 år. Dessutom blir jag 30 i år. Mkt på en gång.
  • Emmissara
    Pyret 85 skrev 2015-02-01 19:16:11 följande:
    Vi gifter oss den 22/8. Vi firar 10-årig förlovningsdag på onsdag. Och snart fyller sonen 10 år. Dessutom blir jag 30 i år. Mkt på en gång.
    ååh, det var ett av de datumen som vi valde mellan men det blev den 5/9 istället för oss.
    Men jag känner lika dant som dig det är mycket i år, jag fyller 20 om 1,5 vecka, och sen har vi 2st som fyller 30, 2st som fyller 50 och 2 st som fyller 60 bara i år på min sida av den närmaste släkten. 
  • eagle87

Känns tungt idag, vi köpte hus i november O flyttar denna helg, känns bara så sjukt när jag tänker att vi började försöka på riktigt när vi flyttade in i detta hus, 15 jan 2014. De har gått över ett år vi har hittat vårt drömhus håller på flyttar O jag har inte äns plussat.. Trodde aldrig att de skulle bli såhär lr att de bara skulle vara vi 2 när vi flytta.

• Carerra
    eagle87 skrev 2015-02-01 19:58:23 följande:

Känns tungt idag, vi köpte hus i november O flyttar denna helg, känns bara så sjukt när jag tänker att vi började försöka på riktigt när vi flyttade in i detta hus, 15 jan 2014. De har gått över ett år vi har hittat vårt drömhus håller på flyttar O jag har inte äns plussat.. Trodde aldrig att de skulle bli såhär lr att de bara skulle vara vi 2 när vi flytta.

Förstår hur du känner! Gifte oss i somras och började bebisprojektet direkt där efter. Har varit helt övertygad om att 2015 skulle vi få vår bebis... Efter ett tidigt missfall nu i januari känns den deadlinen rätt långt borta. Det här har tagit hårt på mitt psyke och i kombination med hög arbetsbelastning på jobbet så känns den annars så glada jag långt borta just nu :(
  • Pyret 85

Skickar en stor kram till alla er goa tjejer här i tråden. Vilka kämpar ni är allihop! <3

• NILE90

Hej tjejer!

Vill bara säga att jag kikar in här titt som tätt och kollar hur det går för er. Håller som vanligt alla tummar för att ni alla får era plus snart. 

Här är jag i vecka 18 (17+4) och har börjat känna bebis sprattla runt där inne. Psykiskt mår jag riktigt dåligt och har bråkat med sambon flera flera flera gånger om graviditeten och att jag känner mig så himla ensam, det hela har gått över till ett bråk om pengar (han betalade mer än mig vid husköpet) så hela helgen har jag suttit och upprättat skuldebrev och samboavtal och känt mig värdelös bara för att jag "lånat" pengar av honom. 

Svar på tråden BIM September 2014