• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Nostalgity

Jag borde väl se typ imorgon, på testet om de är starkare lr svagare?

SecretlyMe skrev 2015-01-26 19:18:00 följande:

Svårt att säga förrän du fortsatt testat nån dag till :) sådär kan det bli både innan och efter äl.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2015-01-26 19:26:48 följande:

Jag borde väl se typ imorgon, på testet om de är starkare lr svagare?

Kanske, jag får olika styrka på mina ältest innan det tillslut blir positivt.. Har du nåt annat att gå på; flytningar, temp?
  • hannap90

Jag blir tokig. Jag är helt säker jag hade ägglossning 26 december (geleflytning) . Har gjort många tester och alla är negativa. Har ömma bröstvårtor och tycker även de blivit större. Ingen mens i sikte förutom en molvärk som jag nästan känner dagligen. Blir tokig på min kropp. Kan tilläggas att jag endast haft mens 2 gånger sen p-pillerstopp i augusti. Någon som känner igen sig? Eller plussat väldigt sent?

• Nostalgity
    SecretlyMe skrev 2015-01-26 19:32:51 följande:

Kanske, jag får olika styrka på mina ältest innan det tillslut blir positivt.. Har du nåt annat att gå på; flytningar, temp?

Hade byggabro sekret i lördags kväll, även kände jag att tappen var öppen både lördag och söndag.

Idag har jag mjölkiga flytningar å tappen känns inte lika öppen längre.
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2015-01-26 20:09:20 följande:

Hade byggabro sekret i lördags kväll, även kände jag att tappen var öppen både lördag och söndag.

Idag har jag mjölkiga flytningar å tappen känns inte lika öppen längre.

Då har din äl förmodligen varit :) Precis så hade jag torsdag-fredag; älflytningar på torsdagen, lotionflytningar på fredagen.
  • SecretlyMe
    hannap90 skrev 2015-01-26 19:33:18 följande:

Jag blir tokig. Jag är helt säker jag hade ägglossning 26 december (geleflytning) . Har gjort många tester och alla är negativa. Har ömma bröstvårtor och tycker även de blivit större. Ingen mens i sikte förutom en molvärk som jag nästan känner dagligen. Blir tokig på min kropp. Kan tilläggas att jag endast haft mens 2 gånger sen p-pillerstopp i augusti. Någon som känner igen sig? Eller plussat väldigt sent?

Kan ta ett tag innan äl och mens kommer igång efter p-piller :/ Har äl varit kommer mensen (om man inte är gravid) men har äl uteblivit kommer mensen när slemhinnan väl "brister". Det är vad jag läst mig till iallafall.

Det är inte jättevanligt att plussa senare än bim, om inte äl infallit senare och/eller att ägget fäst senare.
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-01-26 19:20:21 följande:

Supersjuk preciS Som senaste äl, måste äta penicillin i 5 dagar o mår riktigt piss. Hoppas de inte har en negativ påverkan då vi verkl prickat in bra denna gång. KollA dennA höga feber.

Krya på dig <3
  • hannap90
    SecretlyMe skrev 2015-01-26 20:20:10 följande:
    Kan ta ett tag innan äl och mens kommer igång efter p-piller :/ Har äl varit kommer mensen (om man inte är gravid) men har äl uteblivit kommer mensen när slemhinnan väl "brister". Det är vad jag läst mig till iallafall.

Det är inte jättevanligt att plussa senare än bim, om inte äl infallit senare och/eller att ägget fäst senare.
    Ja precis. Jag hade dock trådiga flytningar för några dagar sen också. Vet du om man kan ha dessa flytningar även om man inte har äl då?
  • Nostalgity

Jag hoppas verkligen vi prickat in äl denna gång, trots att jag aldrig hann ta reda på när den faktiskt infaller/inföll pga postens sena utskick hehe.mös natten lördag-söndag och söndag morgon. Borde räckt??

Som sagt...mannen är borta mycket på vintern då han har Snö-jour, vi får inte många tillfällen haha

SecretlyMe skrev 2015-01-26 20:16:47 följande:

Då har din äl förmodligen varit :) Precis så hade jag torsdag-fredag; älflytningar på torsdagen, lotionflytningar på fredagen.

• SecretlyMe
    hannap90 skrev 2015-01-26 20:35:23 följande:

Ja precis. Jag hade dock trådiga flytningar för några dagar sen också. Vet du om man kan ha dessa flytningar även om man inte har äl då?

Det kan vara sperma-rester (om du nyligen haft sex) men nja, jag är osäker. Jag hade trådiga flytningar efter äl under en dag. Vet inte varför.

Du tar inte ältest?
Svar på tråden BIM September 2014