BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ni som har erfarenhet...
Någon som gått runt å varit öm runt stockar/livmodern dygnet runt i flera dagar efter äl?
Känns som om.. Ni vet när mannen varit uppe å petat på livernodertappen med penis vid samlag?
Sådan känsla har jag ihållande.
Ni som har erfarenhet...
Någon som gått runt å varit öm runt stockar/livmodern dygnet runt i flera dagar efter äl?
Känns som om.. Ni vet när mannen varit uppe å petat på livernodertappen med penis vid samlag?
Sådan känsla har jag ihållande.
Tyvärr, efter flera dagar av svagt orangea flytningar kom mensen igång idag. Lyckades inte denna gången heller. Nytt BIM 25/2.
Gud va tråkigt :( hur mår du?
Suck.. Känner med dig.. Håll ut <3
Hm, less jag blir.
Räknar jag ut på allt för föräldrars älkalender utifrån senaste mens och nästa mensdag så har jag bim 3/2. Men räknar jag på dagarna är dag 31 den 2/2. Ville räkna på vad jag låg i förhållande till bim men är väl enklare att säga äl+7 :p
Känns som tiden gått mycket längre. Trodde jag var på äl+9 idag och ville testa imorgon (otålig och önskar ju en bebis även om vi egentligen missat äl). Har inga speciella symtom, mer än väldigt mycket flytningar som KAN vara ett tecken. Lite mensvärk igår och idag. Vänta och se nu bara..
Tog digitalt nu på morgonen bim +4 trodde jag, men då måste jag haft äl senare änkan trodde. Så har ingen aning när min mens kommer. Bara vänta och så, haft molvärk en massor i går så trodde mensen var på väg och igår eftermiddag kom det ljusrött blod i trosskyddet bara lite.
Mensen kom nu bim +7 skönt att den kom nu så jag kan börja på nytt. Känns skönt att den kom, vart många tankar u huvudet när den vart sen.
Mycket mensvärk idag.. Bim på tisdag. Vi missade ju äl, men man kan väl önska :p
Beklagar Reggi. Hoppas det tar sig nästa månad :)
Alltså äntligen! Op över och nästa Bim blir ca 21:a feb:)
Det var en sjukt jobbig tid dessa två månader. Tre dagar innan op, som var i torsdags, plussade jag högst oväntat, för att sen få mf två dagar senare. Op dagen efter, och de hittade... Skalpelektroden som hade fästs på vår sons huvud vid förlossningen i dec förra året. Han gick ju bort efter tre dagar pga moderkaksavlossning och syrebristen av detta. Detta objekt, som de glömt inuti min livmoder, är 1dm långt och ca 1cm omkrets:/. Och det har jag gått med i ett år.. Herregud.
Nu tar vi ett djupt andetag och hoppas på 2015, för 2014 var inte kul alls.
Hur mår alla här inne? Reggi? SecretlyMe?SRMmamna87? Nostalgity? Eagle87?
<3