• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2015-01-26 20:36:20 följande:

Jag hoppas verkligen vi prickat in äl denna gång, trots att jag aldrig hann ta reda på när den faktiskt infaller/inföll pga postens sena utskick hehe.mös natten lördag-söndag och söndag morgon. Borde räckt??

Som sagt...mannen är borta mycket på vintern då han har Snö-jour, vi får inte många tillfällen haha

Har ni haft sex vid äl så är det bra, sen är det ju (uppenbarligen) mycket annat som ska spela in för att spermien ska träffa ägget. Men ni har, tycker jag, haft sex vid rätt tidpunkt! Kanske att ni skulle haft fredagen oxå, men nu håller jag mina tummar för att detta försök lyckas! :)
  • Nostalgity

Borde börja må illa om en vecka isf. :-P

SecretlyMe skrev 2015-01-26 20:57:31 följande:

Har ni haft sex vid äl så är det bra, sen är det ju (uppenbarligen) mycket annat som ska spela in för att spermien ska träffa ägget. Men ni har, tycker jag, haft sex vid rätt tidpunkt! Kanske att ni skulle haft fredagen oxå, men nu håller jag mina tummar för att detta försök lyckas! :)

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Nostalgity

Tack för alla dina svar förresten guld värt för mig!

SecretlyMe skrev 2015-01-26 20:57:31 följande:

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • hannap90
    SecretlyMe skrev 2015-01-26 20:55:31 följande:
    Det kan vara sperma-rester (om du nyligen haft sex) men nja, jag är osäker. Jag hade trådiga flytningar efter äl under en dag. Vet inte varför.

Du tar inte ältest?
    Nej jag har ju inte gjort det. Men får väl kanske börja göra det :)
  • Reggi

Bim +2 och ingen mens i sikte och har inte mensen kommit på torsdag så köper jag ett test. Molvärk till och från, trodde mensen skulle komma i söndags för det kom lite blod på pappret.

• SecretlyMe
    Reggi skrev 2015-01-27 07:17:31 följande:

Bim +2 och ingen mens i sikte och har inte mensen kommit på torsdag så köper jag ett test. Molvärk till och från, trodde mensen skulle komma i söndags för det kom lite blod på pappret.

Ååh spännande!!
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2015-01-26 21:06:10 följande:

Tack för alla dina svar förresten guld värt för mig!

Varsågod :)
  • SRMmamma87
    eagle87 skrev 2015-01-27 11:01:57 följande:

Srmmamma hur går de?

Tyvärr, efter flera dagar av svagt orangea flytningar kom mensen igång idag. Lyckades inte denna gången heller. Nytt BIM 25/2.
  • eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-01-27 15:21:27 följande:
    Tyvärr, efter flera dagar av svagt orangea flytningar kom mensen igång idag. Lyckades inte denna gången heller. Nytt BIM 25/2.
    Gud va tråkigt :( hur mår du?
Svar på tråden BIM September 2014