BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag hoppas verkligen vi prickat in äl denna gång, trots att jag aldrig hann ta reda på när den faktiskt infaller/inföll pga postens sena utskick hehe.mös natten lördag-söndag och söndag morgon. Borde räckt??
Som sagt...mannen är borta mycket på vintern då han har Snö-jour, vi får inte många tillfällen haha
Borde börja må illa om en vecka isf. :-P
Har ni haft sex vid äl så är det bra, sen är det ju (uppenbarligen) mycket annat som ska spela in för att spermien ska träffa ägget. Men ni har, tycker jag, haft sex vid rätt tidpunkt! Kanske att ni skulle haft fredagen oxå, men nu håller jag mina tummar för att detta försök lyckas! :)
Tack för alla dina svar förresten
guld värt för mig!
Har ni haft sex vid äl så är det bra, sen är det ju (uppenbarligen) mycket annat som ska spela in för att spermien ska träffa ägget. Men ni har, tycker jag, haft sex vid rätt tidpunkt! Kanske att ni skulle haft fredagen oxå, men nu håller jag mina tummar för att detta försök lyckas! :)
Bim +2 och ingen mens i sikte och har inte mensen kommit på torsdag så köper jag ett test. Molvärk till och från, trodde mensen skulle komma i söndags för det kom lite blod på pappret.
Bim +2 och ingen mens i sikte och har inte mensen kommit på torsdag så köper jag ett test. Molvärk till och från, trodde mensen skulle komma i söndags för det kom lite blod på pappret.
Tack för alla dina svar förresten guld värt för mig!
Srmmamma hur går de?
Srmmamma hur går de?