BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jadå just nu e ja positiv å ser framåt. En dag i taget. Än finns de inget som säger förlossning. Ja tar in allt dom säger å de känns som vi får mer å mer stöd ifrån personalen å läkarna. Speciellt när både kuratorn läkaren på avd plus neo säger att behöver vi prata mer så bara säg till bm så kommer ja å pratar. Ja känner ett stort stöd från er. Å hoppas ni känner desamma från mig när ni behöver pepp å stöd!
De ja vill ha ut av att skriva är att få ur mig tankar å känslor. När ja är där nere i hålet så blir ja apatisk å stänger ner runt omkring mig å vill bara skriva av mig.. Ibland snubblar man över någon som kanske har varit med om samma eller som i detta fallet förlorat ett barn å VET vad man går igenom å kan kanske ge råd om hur man ska klara av att överleva. Eller bara en känsla av att man vet att här kan ja skriva när ja vill å folk stöttar mig.. Om de e bara en liten mening som kramar om.. Eller <3.. Ja blir hörd. Ibland tänker man inte normalt när man hamnar i en stress period som är som en berg och dalbana.. Å då kanske de e de ända som behövs. Ett snällt ord..
Bim-2 jätte trött molvärk Som kommer O går huvudvärk O öm på sidan av brösten. Vågar knappt hoppas.
Vi är på samma dag och vi har samma symptom också dessutom. Dock tror jag det är mens här på g iaf.
Bim-2 jätte trött molvärk Som kommer O går huvudvärk O öm på sidan av brösten. Vågar knappt hoppas.
Har dessutom mycket flytningar, yr och mår illa på morgonen också. Men de gör jag ibland vid mens så ![]()
Nu kom mensen hehe
Äl nästa gång 20/2?
Bim 5/3.
5e försöket.
Men det gör mig knappt något för nu kan jag använda äl testerna jag beställde förra månaden.. Äntligen ta reda på när den infaller!
Är det lagom att testa en ggn per dag, från dag 8?
Har en period på 4-5 dagsr.
Nu kom mensen hehe
Äl nästa gång 20/2?
Bim 5/3.
5e försöket.
Men det gör mig knappt något för nu kan jag använda äl testerna jag beställde förra månaden.. Äntligen ta reda på när den infaller!
Är det lagom att testa en ggn per dag, från dag 8?
Har en period på 4-5 dagsr.
Nu senast hade jag 25 dagars cykel, innan det var den 31.. Hehe
Hur lång cykel har du?
Jag testade bara en gång per dag och det funkade för mig. Man får prova sig fram lite :)
Nu senast hade jag 25 dagars cykel, innan det var den 31.. Hehe