BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Bim -1 fortf hög temp men inga symptom
Vill någon vara snäll och skriva till att jag har bim 2 mars :) Vi kör på känner jag, händer det så händer det och då kommer jag bli glad :)
Bim idag O fortf hög temp. Vanligtvis sjunker den alltid dagen innan. Men vågar inte testa :( 
Bim idag O fortf hög temp. Vanligtvis sjunker den alltid dagen innan. Men vågar inte testa :( 
Ja, nu är mensen över för denna gång. Den 21 har jag ägglossning vilket är på lördag om två veckor. Sitter och funderar på om jag ska försöka mig på nån "metod" denna gång eftersom vi egentligen inte kommer försöka aktivt som tidigare månader förrän i april. Men nu när det infaller på en helg vill jag inte slösa bort vår chans!
Så, cb's glidmedel? Bisolvon-metoden? Sex två ggr/dag? Haha, jag vill maxa nu och köra all in.
Reggi - har ingen dator så kan inte uppdatera bimlistan :/
Eagle - din tempkurva ser positiv ut, riktigt avundsjuk! Ta ett test, våga! :)
Hur ligger ni andra till i cyklarna? Dag 6 här, 13 dagar kvar till äl..
Ja, nu är mensen över för denna gång. Den 21 har jag ägglossning vilket är på lördag om två veckor. Sitter och funderar på om jag ska försöka mig på nån "metod" denna gång eftersom vi egentligen inte kommer försöka aktivt som tidigare månader förrän i april. Men nu när det infaller på en helg vill jag inte slösa bort vår chans!
Så, cb's glidmedel? Bisolvon-metoden? Sex två ggr/dag? Haha, jag vill maxa nu och köra all in.
Reggi - har ingen dator så kan inte uppdatera bimlistan :/
Eagle - din tempkurva ser positiv ut, riktigt avundsjuk! Ta ett test, våga! :)
Hur ligger ni andra till i cyklarna? Dag 6 här, 13 dagar kvar till äl..
När vi kör igång aktivt i april igen så kommer jag prova Bisolvonmetoden och fortsätta med clearblues fertilitetsglidmedel, hoppas det kommer göra underverk! :)
Vi försöker ju inte aktivt nu men vi har sex när vi känner för det och skulle lusten falla sig in runt ÄL så kör vi ändå. Jag har BIM 20/2 och skulle ha haft ÄL i fredags med hade stängd tapp och inga ÄL-flytningar så den har nog skett tidigare eller så är den rätt försenad
Tjejer om tempen är hög imorn ska jag testa imorn på morgonen. Såååååå nervöööös. Är kissnödig nu men vågar inte än. Ger det en dag till. Hoppas Jag inte snubblar på mållinjen nu.