• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-02-08 23:25:16 följande:

Tjejer om tempen är hög imorn ska jag testa imorn på morgonen. Såååååå nervöööös. Är kissnödig nu men vågar inte än. Ger det en dag till. Hoppas Jag inte snubblar på mållinjen nu.

Håller tummarna! :)
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2015-02-08 23:41:45 följande:

Ja jag har satt glidmedlet på plats inne på toaletten innan vi hoppat i säng för att inte riskera att ta död på lusten :) Ibland har vi dock inte hunnit med att applicera något extra glid, hehe. Jag och sambon pratar inget alls om när jag har ÄL, det skulle bara pressa honom och det resulterar i prestationsångest och då går det inte så bra :P

Det låter spännande, hoppas det kommer göra underverk! :)

Låter smart :) Tåls att tänka mer på.

Jag har turen att min inte har prestationsångest. Är mer jag som tappar lusten om det är något som stör mig.

Däremot känns bisolvon som "onödigt intagande" om man inte är sjuk? Vet du något om det?
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-02-08 22:57:33 följande:
    Låter smart :) Tåls att tänka mer på.

Jag har turen att min inte har prestationsångest. Är mer jag som tappar lusten om det är något som stör mig.

Däremot känns bisolvon som "onödigt intagande" om man inte är sjuk? Vet du något om det?
    Jag tog bisolvon denna månad första gången O jag fick jätte rikliga äl flytningar ... Brukar inte ha så. Läste massa folk som plussat de månader de tog de. Men om du redan har bra flytningar kanske de inte behövs
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-02-09 00:36:48 följande:

Jag tog bisolvon denna månad första gången O jag fick jätte rikliga äl flytningar ... Brukar inte ha så. Läste massa folk som plussat de månader de tog de. Men om du redan har bra flytningar kanske de inte behövs

Jag har mycket och tydliga ägglossningsflytningar, vissa månader märks det bäst om jag "känner efter". Jag har regelbunden cykel och ägglossningen på samma dag varje månad. Det enda negativa just nu är min övervikt. Sambon har väl sina laster oxå men börjar kännas nästintill löjligt att man ska behöva göra så radikala förändringar för att bli gravid..

Kanske testar bisolvon framöver :) tack för tipset!
  • sarasessi

ÄNTLIGEN GRAVID!!!!! Efter lång väntan och längtan.

Plussade imorse med både digitalt och vanligt cleablue! Är fullständigt i chock. Av 7 ägg som plockades ut, lyckades 3 befruktas, 2 klarade sig inte vidare och det sista sattes in 2 dagar efter befruktning. Trodde aldrig att det skulle bli ett + av det, med tanke på att inget av de andra klarade sig. Men det krävs bara 1 guldägg <3 Jag är så glad! Tog testen vid 04.20 och kan inte somna om efter det.

15:e månaden gillt :) Yeay! Nu håller vi tummarna att mini vill stanna kvar.    

• Reggi
    sarasessi skrev 2015-02-09 06:04:02 följande:

Plussade imorse med både digitalt och vanligt cleablue! Är fullständigt i chock. Av 7 ägg som plockades ut, lyckades 3 befruktas, 2 klarade sig inte vidare och det sista sattes in 2 dagar efter befruktning. Trodde aldrig att det skulle bli ett + av det, med tanke på att inget av de andra klarade sig. Men det krävs bara 1 guldägg <3 Jag är så glad! Tog testen vid 04.20 och kan inte somna om efter det.

Grattis glad för din skull :) <3
  • Pyret 85

Åh ett stort grattis, fina du <3
  • tillklaras

GRATTIS Sarasessi!!!!!!

Gud vad härligt, jag blir så glad för er!!!

Stor varm kram<3

Eagle87, jag är så himla spänd och förväntansfull för dig! Hoppas massor!!

Här är äl över för feb, och detta blir första riktiga försöket sen ett år! Dr som utförde op berättade att det jag haft inuti livmodern fungerat som ett p-piller:/

Hoppas!

• carolinheiner

Grattis :)
Svar på tråden BIM September 2014