BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
GRATTIS Sarasessi!!!!!!
Gud vad härligt, jag blir så glad för er!!!
Stor varm kram<3
Eagle87, jag är så himla spänd och förväntansfull för dig! Hoppas massor!!
Här är äl över för feb, och detta blir första riktiga försöket sen ett år! Dr som utförde op berättade att det jag haft inuti livmodern fungerat som ett p-piller:/
Hoppas!
ÄNTLIGEN GRAVID!!!!! Efter lång väntan och längtan.
Plussade imorse med både digitalt och vanligt cleablue! Är fullständigt i chock. Av 7 ägg som plockades ut, lyckades 3 befruktas, 2 klarade sig inte vidare och det sista sattes in 2 dagar efter befruktning. Trodde aldrig att det skulle bli ett + av det, med tanke på att inget av de andra klarade sig. Men det krävs bara 1 guldägg <3 Jag är så glad! Tog testen vid 04.20 och kan inte somna om efter det.
15:e månaden gillt :) Yeay! Nu håller vi tummarna att mini vill stanna kvar.
Tack så mycket för alla grattishälsningar! Känns helt overkligt. Hoppas verkligen att mini vill stanna och att Edvin äntligen får bli storebror.
Plussade imorse med både digitalt och vanligt cleablue! Är fullständigt i chock. Av 7 ägg som plockades ut, lyckades 3 befruktas, 2 klarade sig inte vidare och det sista sattes in 2 dagar efter befruktning. Trodde aldrig att det skulle bli ett + av det, med tanke på att inget av de andra klarade sig. Men det krävs bara 1 guldägg <3 Jag är så glad! Tog testen vid 04.20 och kan inte somna om efter det.
Grattis sarasessi <3
Grattis Saraessi :)
Mår verkligen jättedåligt O är jätte nere, hade lagt fram testet på natten. Vaknade vid halv 6 O tog tempen O den va låg O när ja kissa så va de ljusrosa på pappret,
Hade verkligen hopp, gav min man hopp. Svider så mycket att snubbla på mållinjen. Hur ska mAn orka vara såhär ledsen varje månad? Hur länge ska man ha hopp?
Ska ta letrozol denna cykel men va hjälper egentligen äl stimulerande när man redan har egen äl?
Beklagar verkligen eagle..
Jag har ingen erfarenhet av letrozol, så jag kan inte svara på din fråga. För mig låter det dock onödigt att ta om man har egen ägglossning men kanske de tas för att förbättra kvalitén på dom. Jag har som sagt ingen aning.
Man får vara ledsen, men det kommer nytt hopp inför nästa ägglossning. Det är viljan och hoppet inom oss som gör att vi aldrig ger upp. Jag har känt många månader att jag hellre börjar med piller och struntar i att bli gravid, att den psykiska påfrestningen blir för stor. Men man gör det inte, för man vill inget hellre än få bli gravid och skapa sin egen familj. Och man får ju faktiskt en ny chans varje månad. Fortsätt försöka, det blir snart både din och min tur. Kram
Åh Gud. Jag gjorde precis ett besök i feb tråden..och plus överallt:( jag orkar verkligen inte med sådana trådar mer. Jag menar inte att missunna någon alls-men vi har hållt på i över ett år med detta och det är jobbigt!