• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • tillklaras

Joli, jag skickar värme och styrka.

Det är inte ett lätt besked att få, jag har vänner som behövt hantera ett sådant svar. Jag hoppas att ni får barn på annat sätt, människor som innerligt vill blir de bästa föräldrar.

Får jag fråga vad det är som läkarna kom fram till?

• Pyret 85
    JOLI skrev 2015-07-09 10:51:01 följande:

Håller tummarna för er alla! Jag har inte varit inne på evigheter, så kanske inte så många som minns mig. Men jag får från och med nu kliva ur alla "vänta plus-grupper". Efter läkarbesök hit och dit, är det nu konstaterat att vi inte kan få barn, varken naturligt eller med hjälp av läkare. Jag skänker all min önskan om ett eget barn vidare till er, nu ligger min enda önskan i att alla ni andra kämpar ska lyckas och att slippa detta helvetet vi genomgår. <3

Finner inga ord! Skickar en stor styrkekram <3
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-07-06 12:04:50 följande:

Idag fick jag äntligen ett negativt graviditetstest, 1 månad och 5 dagar efter cytotec. Det har varit en väldigt tuff och jobbig månad, och det är fortfarande jobbigt, men det är skönt att graviditeten inte har några spår kvar i kroppen längre. Nu börjar vi om på ny kula. Bryr mig dock inte alls om att leta efter min ÄL, orkar helt enkelt inte. Nu hoppas vi att det inte dröjer allt för länge innan vi får ett plus igen..

Hoppas det går snabbt för er nu <3
  • SRMmamma87

Så rädd. BIM+1, ingen mens än. Klarar inte ett sånt här nederlag. Kan mensen bara inte komma om den ska komma.

• eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-07-11 16:19:33 följande:

Så rädd. BIM+1, ingen mens än. Klarar inte ett sånt här nederlag. Kan mensen bara inte komma om den ska komma.

Fan va ja hoppas för dej.
  • eagle87

Så jävla ledsen. Haft värsta bråket med min man. Han vill inte ha barn genom ivf O jag orkar inte försöka mer på Egen hand O må såhär jävla dåligt. Han fattar inte hur dåligt jag mår av barnlösheten. Varför skulle han? Han har ju allt här sin familj O sin systers bebis söm fyller 1 i sept. Han fyller år när vi skulle åka på semester så nu är semestern inställd oxå för de går ju inte att mannen min inte är med på syster sonens kalas.

• eagle87

Joli finner inga ord. Hoppas ni finner styrkan tillsamans O kom ihåg att vi alltid finns här gör dig när du behöver skriva av dej.

• Emmissara
    SRMmamma87 skrev 2015-07-11 17:19:33 följande:

Ååh, jag hoppas att det går vägen för dig, kram
  • Emmissara
    eagle87 skrev 2015-07-12 02:57:53 följande:

Så jävla ledsen. Haft värsta bråket med min man. Han vill inte ha barn genom ivf O jag orkar inte försöka mer på Egen hand O må såhär jävla dåligt. Han fattar inte hur dåligt jag mår av barnlösheten. Varför skulle han? Han har ju allt här sin familj O sin systers bebis söm fyller 1 i sept. Han fyller år när vi skulle åka på semester så nu är semestern inställd oxå för de går ju inte att mannen min inte är med på syster sonens kalas.

Nej men fy :( vet inte riktigt va ja ska säga, de där har jag varit rädd för att min man ska tycka. Men jag hoppas att du får tillräckligt med kraft för att försöka förklara för honom, ni tillsammans ska ju ändå bestämma det inte bara en person. Vet inte om det går att komma fram till någon kompromiss som funkar för er båda?
  • Emmissara

Äntligen så ändrade NC min ÄL, till där jag trodde att jag hade ÄL och där ja hade alla symtom, så idag är jag på ÄL+9 och jag har Bim den 19-20 juli

Svar på tråden BIM September 2014