BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Håller tummarna för er alla! Jag har inte varit inne på evigheter, så kanske inte så många som minns mig. Men jag får från och med nu kliva ur alla "vänta plus-grupper". Efter läkarbesök hit och dit, är det nu konstaterat att vi inte kan få barn, varken naturligt eller med hjälp av läkare. Jag skänker all min önskan om ett eget barn vidare till er, nu ligger min enda önskan i att alla ni andra kämpar ska lyckas och att slippa detta helvetet vi genomgår. <3
Håller tummarna för er alla! Jag har inte varit inne på evigheter, så kanske inte så många som minns mig. Men jag får från och med nu kliva ur alla "vänta plus-grupper". Efter läkarbesök hit och dit, är det nu konstaterat att vi inte kan få barn, varken naturligt eller med hjälp av läkare. Jag skänker all min önskan om ett eget barn vidare till er, nu ligger min enda önskan i att alla ni andra kämpar ska lyckas och att slippa detta helvetet vi genomgår. <3
joli - finns inga ord <3
BIM imorgon. Känner inget. Inga rödaktiga flytningar som jag haft de senaste månaderna heller. Ömma bröst. Räknar med blod.
Joli- säger som de andra, finner inga ord. Men ger er all styrka <3
Ni andra, jag har en liten fråga. Jag har en lutealfas på 16 dagar, hur tidigt skulle jag kunna testa? Tänker ändå att "normalt" är ju 14 så borde väl kunna se ett svar på bim -3, eller?
Ni andra, jag har en liten fråga. Jag har en lutealfas på 16 dagar, hur tidigt skulle jag kunna testa? Tänker ändå att "normalt" är ju 14 så borde väl kunna se ett svar på bim -3, eller?
Ne precis, men som jag skrev i svaret här över, så ska jag iväg på en stor festival utomlands, och det är mycket alkohol där. Hur skulle ni gjort? om jag inte får ett plus innan. Vågar man dricka lite? (vill absolut inte dricka mycket om det finns en chans att jag är gravid, men är det okej med lite?)