• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • FruA78

Det vackraste: försök 20:e nu men det har gått 6 månader sedan jag sist var gravid.

Tack hoppas att vi blir gravida igen snart. Om mina prover ser bra ut lät det som vi börjar med insemination i höst.

• Emmissara

Känner typ hugg och molande värk i tjejmagen nu under någon timme, NC har inte satt ut mitt Äl än men jag är kanske på äl+2 möjligtvis äl+3.

Vill inte hoppas för mycket men har aldrig haft de såhär innan. 

• Lizzie09

Idag fick jag äntligen ett negativt graviditetstest, 1 månad och 5 dagar efter cytotec. Det har varit en väldigt tuff och jobbig månad, och det är fortfarande jobbigt, men det är skönt att graviditeten inte har några spår kvar i kroppen längre. Nu börjar vi om på ny kula. Bryr mig dock inte alls om att leta efter min ÄL, orkar helt enkelt inte. Nu hoppas vi att det inte dröjer allt för länge innan vi får ett plus igen..

• Emmissara
    Lizzie09 skrev 2015-07-06 12:04:50 följande:

Idag fick jag äntligen ett negativt graviditetstest, 1 månad och 5 dagar efter cytotec. Det har varit en väldigt tuff och jobbig månad, och det är fortfarande jobbigt, men det är skönt att graviditeten inte har några spår kvar i kroppen längre. Nu börjar vi om på ny kula. Bryr mig dock inte alls om att leta efter min ÄL, orkar helt enkelt inte. Nu hoppas vi att det inte dröjer allt för länge innan vi får ett plus igen..

Härligt :) kan bara föreställa mig hur tufft det måste ha varit. 
    nu håller vi alla tummar att ni får ett plus snart igen :) 
  • Nostalgity

Äl + 4-5 här!

Hade äl torsdags lr fredags, hade sex onsdags kväll...måtte det väl räcka? Haha

Tycker jag känner av stickningar i brösten och mår illa av vissa lukter. Men så kan de vara inbillning.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • FruA78

Förstår att det varit tufft Lizzie. Håller tummarna nu att det går fort :) kram

• eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-07-08 10:10:13 följande:

Eagle87 du har BIM snart? Hur går det?

Min äl var en vecka försenad så har inte bim förräns nästa torsdag. Äl+6 idag. Har haft mkt molvärk denna cykel men vet inte om de inbillning. Vart i cykeln ligger du?
  • SRMmamma87
    eagle87 skrev 2015-07-08 12:12:59 följande:

Min äl var en vecka försenad så har inte bim förräns nästa torsdag. Äl+6 idag. Har haft mkt molvärk denna cykel men vet inte om de inbillning. Vart i cykeln ligger du?

Äl+10 idag. Har BIM enligt min app på fredag.
  • JOLI

Håller tummarna för er alla! Jag har inte varit inne på evigheter, så kanske inte så många som minns mig. Men jag får från och med nu kliva ur alla "vänta plus-grupper". Efter läkarbesök hit och dit, är det nu konstaterat att vi inte kan få barn, varken naturligt eller med hjälp av läkare. Jag skänker all min önskan om ett eget barn vidare till er, nu ligger min enda önskan i att alla ni andra kämpar ska lyckas och att slippa detta helvetet vi genomgår. <3

Svar på tråden BIM September 2014