• Anonym (Fy fan!!)

Förbannad på kompisen efter bröllopet!

Kompisen gifte sig igår o vi var bjudna. Innan middagen så åkte gubben iväg och handlade pizza till grabben så han skulle få mat han med. För inte fasen äter han skaldjurssoppa, rådjur med mandelpotatispuré mm.. Så det är klart att vi handlade. Kompisen blev FÖRBANNAD när gubben kom med pizzan. Vad i helvete menar hon med att skälla och uppföra sig som värsta bridezillan bara för att hon gifter sig????? Det är helt sinnessjukt att hon tror att prinsen ska vara hungrig hela kvällen för att hon vill bestämma allt!!!!!!!!!! Jag ska fan ringa upp henne och säga några väl valda ord om hur dålig stil hon har.

• Svar på tråden Förbannad på kompisen efter bröllopet!
  • Anonym (Fy fan!!)
    Nyfiken gul skrev 2014-08-17 13:58:13 följande:

Varför skulle barnet INTE äta rådjurskött och potatis? 

är det ni eller han som bestämmer att han inte gillar det?

Eftersom ni i förväg hade köpt pizza så borde ni rimligen fått veta vad som skulle serveras - hur svårt kan det då vara att i FÖRVÄG be om annan mat till sonen eller i alla fall haft en diskussion med brudparet om vad som serveras?

Att skaka fram några köttbullar till såsen och potatisen hade tagit fem sekunder och inte kostat nån särskild ansträgning. 

Men det är klart - det var väl jobbigare att prata med brudparet än att beställa pizzan? 

Ja vi fick veta det innan så vi bestämde o köpa mat till prinsen så han skulle må bra han med.

Hon var upptagen med sig själv sen inbjudan o jag försökte prata med henne men hon viftade bara bort det o sa att han får väl äta de han kan men så funkar de ju inte.
  • Fjärilslarv

på ett bröllop äter man det som serveras eller är utan, en 8 åring kan mycket väl äta av vuxenmaten, jag hade också blivit skitsur. Det är brudparets dag inte din ts. passar inte maten ditt barn så äter man innan eller skaffar en barnvakt, man tar inte med sig mat till så stora barn. pinsamt!

• Nyfiken gul
    Anonym (Fy fan!!) skrev 2014-08-17 14:11:32 följande:
    Ja vi fick veta det innan så vi bestämde o köpa mat till prinsen så han skulle må bra han med.

Hon var upptagen med sig själv sen inbjudan o jag försökte prata med henne men hon viftade bara bort det o sa att han får väl äta de han kan men så funkar de ju inte.
    jo precis SÅ funkar det. 

han är 8 år . Inte åtta månader.

Han är stor nog att äta vuxenmat.  man äter det som serveras eller så låter man bli.  Man svälter knappast på ett bröllop där det brukar finnas så mycket annat att äta. Han svälter inte av att äta sås och potatis och lite bröd.  

Min  pappa avskyr skaldjur och när han är bjuden på finare middag där det serveras skaldjur så äter han det han kan äta av middagen och låter bli resten alternativt håller god min och äter det som serveras.  

det är inte svårare än så. 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Fjärilslarv

sen förstår jag inte vad Carl Philip har med saken att göra? han är ju prins, eller du kanske kallar din son för prinsen?

• Nyfiken gul
    Anonym (Fy fan!!) skrev 2014-08-17 14:14:19 följande:
    Nu jävlar.... Vilken fitta hon är!
    om det var ett barnfritt bröllop hade din son inget där att göra - därför avvisade hon dina försök att få annan mat till honom.

Barnfritt betyder BARNFRITT - vad i detta var det svåra att förstå?
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Fjärilslarv
    Anonym (Fy fan!!) skrev 2014-08-17 14:01:23 följande:
    VANLIG mat är inte skaldjurssoppa o rådjursbiff!
    inte enligt dig kanske.
  • Fjärilslarv
    Nyfiken gul skrev 2014-08-17 14:19:02 följande:
    om det var ett barnfritt bröllop hade din son inget där att göra - därför avvisade hon dina försök att få annan mat till honom.

Barnfritt betyder BARNFRITT - vad i detta var det svåra att förstå?
    men va hade ts med sig sin son till ett barnfritt bröllop Förvånad, alltså shit!
  • Anonym (H)

Synd att de inte mosade pizzan i ditt hår TS.

Sök hjälp , du lär ha någon form av personlighetsstörning.

Kanske narcissistisk personlighetsstörning.

Får du hjälp kan du kanske fungera i samhället.

• Anonym (Förundrad)
    Nyfiken gul skrev 2014-08-17 14:06:30 följande:

Det var inte ni som var gäster på det här bröllopet då?

www.brollopstorget.se/forum/thread/4394245-sa-arg-efter-brollopet

Anonym (Fy fan!!) skrev 2014-08-17 14:14:19 följande:
    Nu jävlar.... Vilken fitta hon är!
    Om det här är samma bröllop så har ni uppenbart en hel del att prata om..... 

• Anonym (Troll)

suck detta är ju UPPENBARLIGEN en tråd skapad för att väcka reaktioner. Mao inte på riktigt.

Svar på tråden Förbannad på kompisen efter bröllopet!