• Anonym (Fy fan!!)

Förbannad på kompisen efter bröllopet!

Kompisen gifte sig igår o vi var bjudna. Innan middagen så åkte gubben iväg och handlade pizza till grabben så han skulle få mat han med. För inte fasen äter han skaldjurssoppa, rådjur med mandelpotatispuré mm.. Så det är klart att vi handlade. Kompisen blev FÖRBANNAD när gubben kom med pizzan. Vad i helvete menar hon med att skälla och uppföra sig som värsta bridezillan bara för att hon gifter sig????? Det är helt sinnessjukt att hon tror att prinsen ska vara hungrig hela kvällen för att hon vill bestämma allt!!!!!!!!!! Jag ska fan ringa upp henne och säga några väl valda ord om hur dålig stil hon har.

• Svar på tråden Förbannad på kompisen efter bröllopet!
  • smulpaj01
    Anonym (Troll) skrev 2014-08-17 14:39:53 följande:

suck detta är ju UPPENBARLIGEN en tråd skapad för att väcka reaktioner. Mao inte på riktigt.

Dåligt gjort dessutom - tröttsamt!
  • Anonym (H)

Det är möjligt , men det finns folk som beter sig på det sättet.

Jag känner en som hade ett barnfritt bröllop och ett par tog med sitt barn.

De blev hemskickade hela familjen. ;)

Anonym (Troll) skrev 2014-08-17 14:39:53 följande:

suck detta är ju UPPENBARLIGEN en tråd skapad för att väcka reaktioner. Mao inte på riktigt.

• Anonym (anna)
    Anonym (Fy fan!!) skrev 2014-08-17 14:01:23 följande:
    VANLIG mat är inte skaldjurssoppa o rådjursbiff!
    jo det är ganska vanlig mat. Mina förskolebarn äter det :)
  • Anonym (Fy fan!!)
    Anonym (anna) skrev 2014-08-17 14:50:05 följande:
    jo det är ganska vanlig mat. Mina förskolebarn äter det :)
    Det är det inte alls och jag skulle aldrig vara så elak om jag gifte mig att jag vägrade servera vanlig mat till en kompis barn.
  • Anonym (Zed)
    Anonym (Fy fan!!) skrev 2014-08-17 14:51:34 följande:

Det är det inte alls och jag skulle aldrig vara så elak om jag gifte mig att jag vägrade servera vanlig mat till en kompis barn.

Barnet var alltså inte ens bjudet?
  • Nyfiken gul
    fanns det andra barn på bröllopet? Vad åt dom? 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (anna)

nu anser jag att det är ganska normal vanlig finmat ändå, eller skaldjurssoppa äter vi inte sällan till middag. kanske skulle du hjälpa din son att prova lite nya maträtter, det kan han ha nytta av även i framtida sociala sammanhang.
    Var det ett bröllop där fler barn var bjudna ?

• eslah

Dra den där med Rödluvan och vargen också, man kan inte vara så puckad som trådstartaren....går bara inte!

• Anonym (Fy fan!!)
    Anonym (anna) skrev 2014-08-17 14:54:50 följande:

nu anser jag att det är ganska normal vanlig finmat ändå, eller skaldjurssoppa äter vi inte sällan till middag. kanske skulle du hjälpa din son att prova lite nya maträtter, det kan han ha nytta av även i framtida sociala sammanhang.
    Var det ett bröllop där fler barn var bjudna ?

Spenatsoppa är bra mat om man nu ska ha soppa. Sen kan man hellre göra en lasagne eller kanske köttfärsbiffar om man nu ska ha sånt.
  • Anonym (anna)
    Anonym (Fy fan!!) skrev 2014-08-17 14:57:07 följande:
    Spenatsoppa är bra mat om man nu ska ha soppa. Sen kan man hellre göra en lasagne eller kanske köttfärsbiffar om man nu ska ha sånt.
    nu verkar du roas av detta mer än jag borde bjuda på...men skaldjurssoppa ÄR vanlig mat, de har till och med det på vår förskola då och då.
    Var det fler barn bjuda på bröllopet?
Svar på tråden Förbannad på kompisen efter bröllopet!