• Anonym (Fy fan!!)

Förbannad på kompisen efter bröllopet!

Kompisen gifte sig igår o vi var bjudna. Innan middagen så åkte gubben iväg och handlade pizza till grabben så han skulle få mat han med. För inte fasen äter han skaldjurssoppa, rådjur med mandelpotatispuré mm.. Så det är klart att vi handlade. Kompisen blev FÖRBANNAD när gubben kom med pizzan. Vad i helvete menar hon med att skälla och uppföra sig som värsta bridezillan bara för att hon gifter sig????? Det är helt sinnessjukt att hon tror att prinsen ska vara hungrig hela kvällen för att hon vill bestämma allt!!!!!!!!!! Jag ska fan ringa upp henne och säga några väl valda ord om hur dålig stil hon har.

• Svar på tråden Förbannad på kompisen efter bröllopet!
  • Anonym (Ja och nej)

Jag tycker du gjorde rätt i att skaffa mat till ditt barn som han äter.

det blir inge bra med barn som är tjuriga på bröllop, det förstör för så himla många.
    MEN SNÄLLA MÄNNISKA.. SLUTA kalla dig son för prinsen!!!!

Bara där slår många varningsklockor.

Inte ok!

• Anonym (H)
    Anonym (Ja och nej) skrev 2014-08-17 17:45:39 följande:

det blir inge bra med barn som är tjuriga på bröllop, det förstör för så himla många.

Inte ok!

Gubben kunde ha tagit med prinsen till pizzerian. Då slipper gästerna pizzalukten och ungen får mat.
  • Anonym (Irriterad)

Jag hade slängt ut er. Man äter det som bjuds eller går inte dit. Ok att ha välling/barnmat med till små barn. Men har man en kräsen unge som inte kan uppföra sig ska den inte med. Jag har varit på bröllop med vegetarisk buffe och inte sjutton äter ungarna nått annat än det som bjuds. Här fanns klyftpotatis o falafel. Om de inte villa ha maten blev de mätta på efterrätten sen. Om bröllopet var 16 och maten 19 så välter inte ungen. Gör den det är man otroligt kasst planerad som förälder som inte ger ungen nått att äta innan.

• Anonym (????)
    Anonym (Fy fan!!) skrev 2014-08-17 14:01:23 följande:

VANLIG mat är inte skaldjurssoppa o rådjursbiff!

Vad är vanlig mat?
  • Anonym (potatismos)
    Anonym (????) skrev 2014-08-17 18:05:31 följande:
    Vad är vanlig mat?
    Enligt trådstataren är det lasange, spenatsoppa, hamburgare och pizza jättetrevlig mat att bjuda på vid ett bröllop.
  • molly50
    Anonym (Fy fan!!) skrev 2014-08-17 13:34:05 följande:

Kompisen gifte sig igår o vi var bjudna. Innan middagen så åkte gubben iväg och handlade pizza till grabben så han skulle få mat han med. För inte fasen äter han skaldjurssoppa, rådjur med mandelpotatispuré mm.. Så det är klart att vi handlade. Kompisen blev FÖRBANNAD när gubben kom med pizzan. Vad i helvete menar hon med att skälla och uppföra sig som värsta bridezillan bara för att hon gifter sig????? Det är helt sinnessjukt att hon tror att prinsen ska vara hungrig hela kvällen för att hon vill bestämma allt!!!!!!!!!! Jag ska fan ringa upp henne och säga några väl valda ord om hur dålig stil hon har.

Allvarligt talat! Jag hoppas verkligen att du inte är seriös!

Mina barn är i stort sett uppfödda på viltkött.
    Min man och min svärfar jagar och vi har alltid viltkött hemma.
    Och det är inga problem för våra barn.
    Det handlar om vad man som förälder lär sina barn att äta.
    Om du från start har curlat din son och bara gett honom det han vill ha så förstår jag om han inte äter sådan mat.

Vad gäller pizzan så hade ni kanske kunnat ge honom den innan ni åkte till bröllopet. Jag förstår om du inte vill att han ska gå hungrig en hel kväll. Det hade inte jag heller velat.
    Men jag hade inte släpat med mig en pizza till någons bröllop. Det är oförskämt!
    Även om din väninna kanske överreagerade så kan jag ändå förstå henne.
    När min man och jag gifte oss så hade vi vilt på menyn.
    Och alla åt av det och tyckte det var gott. Även barnen som var där.
    Men jag kanske har vänner som har uppfostrat sina barn till att äta allt,vad vet jag.
    Men även om någons barn inte hade velat ha något på menyn så hade jag inte ställt mig och fixat något annat åt det barnet.
    Det var mitt och min mans bröllop och vi som bestämde.
    Om någon vet med sig att deras barn är pjoskiga med maten så får de väl ordna det själva. Helst då innan bröllopet!

Jag skulle skämmas om jag vore som du!
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (Helt rätt)
    molly50 skrev 2014-08-17 18:10:37 följande:

Allvarligt talat! Jag hoppas verkligen att du inte är seriös!

Mina barn är i stort sett uppfödda på viltkött.

Min man och min svärfar jagar och vi har alltid viltkött hemma.

Och det är inga problem för våra barn.

Det handlar om vad man som förälder lär sina barn att äta.

Om du från start har curlat din son och bara gett honom det han vill ha så förstår jag om han inte äter sådan mat.

Vad gäller pizzan så hade ni kanske kunnat ge honom den innan ni åkte till bröllopet. Jag förstår om du inte vill att han ska gå hungrig en hel kväll. Det hade inte jag heller velat.

Men jag hade inte släpat med mig en pizza till någons bröllop. Det är oförskämt!

Även om din väninna kanske överreagerade så kan jag ändå förstå henne.

När min man och jag gifte oss så hade vi vilt på menyn.

Och alla åt av det och tyckte det var gott. Även barnen som var där.

Men jag kanske har vänner som har uppfostrat sina barn till att äta allt,vad vet jag.

Men även om någons barn inte hade velat ha något på menyn så hade jag inte ställt mig och fixat något annat åt det barnet.

Det var mitt och min mans bröllop och vi som bestämde.

Om någon vet med sig att deras barn är pjoskiga med maten så får de väl ordna det själva. Helst då innan bröllopet!

Jag skulle skämmas om jag vore som du!

• Anonym (Fy fan!!)
    Anonym (Ja och nej) skrev 2014-08-17 17:45:39 följande:

Inte ok!

Tack o det är vår tanke också.

Han har hetat prinsen sen han var i magen så han lär fortsätta heta prinsen ett bra tag till.
  • Anonym (kompisen)
    Anonym (Fy fan!!) skrev 2014-08-17 13:34:05 följande:

Hur kan du göra så här mot mig?
Svar på tråden Förbannad på kompisen efter bröllopet!