• Anonym (Fy fan!!)

Förbannad på kompisen efter bröllopet!

Kompisen gifte sig igår o vi var bjudna. Innan middagen så åkte gubben iväg och handlade pizza till grabben så han skulle få mat han med. För inte fasen äter han skaldjurssoppa, rådjur med mandelpotatispuré mm.. Så det är klart att vi handlade. Kompisen blev FÖRBANNAD när gubben kom med pizzan. Vad i helvete menar hon med att skälla och uppföra sig som värsta bridezillan bara för att hon gifter sig????? Det är helt sinnessjukt att hon tror att prinsen ska vara hungrig hela kvällen för att hon vill bestämma allt!!!!!!!!!! Jag ska fan ringa upp henne och säga några väl valda ord om hur dålig stil hon har.

• Svar på tråden Förbannad på kompisen efter bröllopet!
  • Anonym (Fy fan!!)
    Anonym (anna) skrev 2014-08-17 14:58:04 följande:
    nu verkar du roas av detta mer än jag borde bjuda på...men skaldjurssoppa ÄR vanlig mat, de har till och med det på vår förskola då och då.
    Var det fler barn bjuda på bröllopet?
    Helt seriöst men så fan heller att det är VANLIG mat!!!!!!!!! Ungarna får det inte ens i skolan!
  • Anonym (anna)
    Anonym (Fy fan!!) skrev 2014-08-17 15:09:51 följande:
    Helt seriöst men så fan heller att det är VANLIG mat!!!!!!!!! Ungarna får det inte ens i skolan!
    ha ha jo de har fått det på mina barns förskola, flera gånger.
    men det spelar mindre roll ändå, frågan jag ställde, hade du något svar på den?
  • Anonym (Fy fan!!)
    Anonym (anna) skrev 2014-08-17 15:12:27 följande:
    ha ha jo de har fått det på mina barns förskola, flera gånger.
    men det spelar mindre roll ändå, frågan jag ställde, hade du något svar på den?
    Där vi bor, i normala Sverige, så serverar man inte sånt till barnen!!!

Vad spelar det för roll? Du kommer bara att leta fel vad jag än säger.
  • Anonym (anna)
    Anonym (Fy fan!!) skrev 2014-08-17 15:14:22 följande:
    Där vi bor, i normala Sverige, så serverar man inte sånt till barnen!!!

Vad spelar det för roll? Du kommer bara att leta fel vad jag än säger.
    jag bor också i en högst normal ganska ordinär stad. Du kan verkligen inte svara på frågan va?
  • Nyfiken gul

var det andra barn på bröllopet och vad åt dom? 

Kunde dom äta den mat som serverades så kunde väl din 8-åring äta samma mat?

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Nyfiken gul
    Anonym (Fy fan!!) skrev 2014-08-17 15:09:51 följande:
    så bara för att DU tycker skaldjur och rådjur är mat du inte tycker om så måste din son per automatik också tycka det är äckligt?

Fick han ens smaka på maten?
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (LOL)
    Anonym (Fy fan!!) skrev 2014-08-17 13:40:50 följande:
    Dem gifte sig kl 4 och maten serverades kl 19 så inte fan kan ungen gå utan mat hela kvällen fattar du väl?
    Varför åkte ni inte iväg direkt efter vigseln då, och åt mat på en pizzeria?

• Anonym (Förundrad)

om du nu är så nedvärderande mot maten som serverades så är min fråga: Åt du själv av maten?

• Fjärilslarv

men ts var ditt barn ens bjudet?

• Anonym (H)
    Anonym (Förundrad) skrev 2014-08-17 15:21:52 följande:

om du nu är så nedvärderande mot maten som serverades så är min fråga: Åt du själv av maten?

Nej, gubben tog med en Happy Meal till TS.
Svar på tråden Förbannad på kompisen efter bröllopet!