• Anonym (-)

Jag förlorade alla mina barn

Rubriken säger det mesta, frågor?

• Svar på tråden Jag förlorade alla mina barn
  • Anonym (-)
    LillaVanilla skrev 2014-08-19 21:31:16 följande:

Är du man eller kvinna? Var är barnens andra förälder? Vad handlade tvisten om?

Jag är kvinna och var narkoman i min ungdom. Han ville ha ensam vårdnad eftersom han påstod att jag är missbrukare (vilket jag inte är). Då fick han ensam vårdnad, fram tills polisen tog honom med narkotika i kroppen. Detta ledde till att mina barn blev omhändertagna av myndigheterna, när de lika gärna kunde bott hos mig!
  • LillaVanilla

Usch så hemskt. Så du är ren idag? Och har varit det sen du fick barn? Kan du inte överklaga? Hur längesen var det sen du förlorade dem?

• Anonym (-)
    LillaVanilla skrev 2014-08-19 21:58:30 följande:

Usch så hemskt. Så du är ren idag? Och har varit det sen du fick barn? Kan du inte överklaga? Hur längesen var det sen du förlorade dem?

Jag har varit ren i 20 år, och mina barn är 5 och 6 så ja. Jag har överklagat, det var ett år sedan jag förlorade dem. Har kontaktförbud.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (-) skrev 2014-08-19 22:01:40 följande:
    Jag har varit ren i 20 år, och mina barn är 5 och 6 så ja. Jag har överklagat, det var ett år sedan jag förlorade dem. Har kontaktförbud.
    Om du har kontaktförbud så beror det inte på att du var missbrukare för 20 år sedan.
    .
  • Anonym (usch)
    Anonym (-) skrev 2014-08-19 22:01:40 följande:

Det låter hemskt.

Men är det inte ganska enkelt att visa att man är drogfri? Regelbundna blodprov? Har du möjligtvis annan problematik? Psykisk ohälsa?

Varför har du förresten kontaktförbud? Och förmodligen inget umgänge då heller? Har pappan umgänge med barnen?
  • Anonym (-)
    Anonym (usch) skrev 2014-08-19 22:10:37 följande:
    Det låter hemskt.

Men är det inte ganska enkelt att visa att man är drogfri? Regelbundna blodprov? Har du möjligtvis annan problematik? Psykisk ohälsa?

Varför har du förresten kontaktförbud? Och förmodligen inget umgänge då heller? Har pappan umgänge med barnen?
    Jag är sjukskriven sen 2 år tillbaks pga psykisk ohälsa. Jag tar regelbundna blodprov. Jag har kontaktförbud för att jag är en osäkerhet för mina barn enligt deras omdöme.
    Deras pappa är i fängelse.
  • Anonym (helt rätt.)
    Anonym (-) skrev 2014-08-19 22:16:10 följande:
    Jag är sjukskriven sen 2 år tillbaks pga psykisk ohälsa. Jag tar regelbundna blodprov. Jag har kontaktförbud för att jag är en osäkerhet för mina barn enligt deras omdöme.

Och du tycker alltså att barnen kunde lika gärna varit hos dig?

Låter som att det är rätt beslut att hålla dem lååångt borta från dig och dina problem så att de får en chans till en vettigt uppväxt.
    Bara för att du kan skaffa barn innebär inte det att du har all rätt till att vara förälder eller ens bör vara det.

Ta hand om ditt egna skit först innan du kan försöka ta hand om 2 andra försvarslösa, oskylda barn och fucka upp deras framtid.

• Anonym (usch)

Men om du är långtidssjukskriven på grund av psykisk sjukdom så lär du ju varken må eller fungera så bra. Kan det inte ha spelat in i bedömningen månntro?

Vad har du gjort för att lyckas få till ett kontaktförbud?
  • Anonym (anonym)
    Då är det ju pga din psykiska ohälsa du inte får träffa dina barn och inte för att barnens pappa påstått att du missbrukar.
  • Anonym (-)
    Anonym (anonym) skrev 2014-08-19 22:25:37 följande:
    Då är det ju pga din psykiska ohälsa du inte får träffa dina barn och inte för att barnens pappa påstått att du missbrukar.
    Jag har bulimi och självskadarbeteende, inget skada barn beteende
Svar på tråden Jag förlorade alla mina barn