• Anonym (-)

Jag förlorade alla mina barn

Rubriken säger det mesta, frågor?

• Svar på tråden Jag förlorade alla mina barn
  • Anonym (soc)
    Anonym (-) skrev 2014-08-19 22:01:40 följande:
    Jag har varit ren i 20 år, och mina barn är 5 och 6 så ja. Jag har överklagat, det var ett år sedan jag förlorade dem. Har kontaktförbud.
    Till och med kontaktförbud?
    Anonym (-) skrev 2014-08-19 22:16:10 följande:
    Jag är sjukskriven sen 2 år tillbaks pga psykisk ohälsa. Jag tar regelbundna blodprov. Jag har kontaktförbud för att jag är en osäkerhet för mina barn enligt deras omdöme.
    Deras pappa är i fängelse.
    Där kom det...
    Anonym (-) skrev 2014-08-19 22:28:32 följande:
    Jag har bulimi och självskadarbeteende, inget skada barn beteende
    Så din psykiska ohälsa, bulimi och självskadebeteende påverkar inte barnen? Really?
    Anonym (-) skrev 2014-08-19 22:33:46 följande:
    Den snällaste, ödmjukaste och mest barnkära (barn älskar henne, och vise versa) jag känner är alkolist, narkoman och skadar sig själv. Jag tycker inte att man är en dålig människa pga det.
    Visst och även om man inte är en dålig människa så kan barn fara illa av att vara kring såna människor. Din umgängeskrets och ditt egna mående skadar barnens hälsa och utveckling.

Det låter som om du har bristande självinsikt.

• Anonym (Yngve-Lee)

Hur länge ska pappan sitta i fängelse? Vad har du för typ av självskadebeteende?

• Anonym (m)
    Anonym (-) skrev 2014-08-19 22:28:32 följande:
    Jag har bulimi och självskadarbeteende, inget skada barn beteende
    Men om du har så svåra problem med dig själv så fattar jag inte hur du tänker att du ska kunna ta hand om barnen ensam
  • Anonym (m)
    Anonym (falafel) skrev 2014-08-19 23:45:50 följande:

Vad vill man när man skriver såna trådar? De går ju på dussinet här på fl. Det är så lätt att genomskåda vad det handlar om. Nej, du har inte blivit av med dina barn för att du tog droger för 20 år sen. Det fattar ju vem som helst.
    Så vad vill man få ut av det? En liten stunds medkänsla tills nån börjar ifrågasätta? 

• Anonym (Äh)
    Anonym (falafel) skrev 2014-08-19 23:45:50 följande:

Vad vill man när man skriver såna trådar? De går ju på dussinet här på fl. Det är så lätt att genomskåda vad det handlar om. Nej, du har inte blivit av med dina barn för att du tog droger för 20 år sen. Det fattar ju vem som helst.

Så vad vill man få ut av det? En liten stunds medkänsla tills nån börjar ifrågasätta? 

Trasigt folk, mänskor utan självinsikt finns det en del av.

Visst, hon blev av med vårdnaden pga falska uppgifter, absolut. O har kontaktförbud pga ingenting.

Nej TS behöver inte fortsatt vård o tillsyn - det är alla andra som det är fel på ju!
  • Anonym (m)
    Anonym (Äh) skrev 2014-08-20 11:15:50 följande:
    Trasigt folk, mänskor utan självinsikt finns det en del av.

Visst, hon blev av med vårdnaden pga falska uppgifter, absolut. O har kontaktförbud pga ingenting.

Nej TS behöver inte fortsatt vård o tillsyn - det är alla andra som det är fel på ju!
    Så du menar att vem som helst kan bli fråntagen sina barn utan fullgott skäl?
  • Anonym (falafel)
    Anonym (m) skrev 2014-08-20 11:26:20 följande:
    Jag gissar på ironi i detta fallet.
  • Anonym (m)
    Anonym (falafel) skrev 2014-08-20 11:27:40 följande:
    Jag gissar på ironi i detta fallet.
    Nej jag tror tvärtom att det var ironi i det inlägg jag svarade på och missade det. 
  • Anonym (falafel)
    Anonym (m) skrev 2014-08-20 11:34:32 följande:
    Nej jag tror tvärtom att det var ironi i det inlägg jag svarade på och missade det. 
    Ja, det var det jag menade. 
  • Anonym (Äh)
    Anonym (m) skrev 2014-08-20 11:26:20 följande:

Nej det skrev jag INTE - läs vad som står, tack!!

Du Falafel hade vett att förstå iaf, tack för det.
Svar på tråden Jag förlorade alla mina barn