Jag förlorade alla mina barn
Rubriken säger det mesta, frågor?
Rubriken säger det mesta, frågor?

Håller faktiskt med dig fullt ut, tyvärr finns det alltför många idag som inte förstår det o det som är tragiskt är alla barn som far illa, det är aldrig deras fel när föräldrarna inte kan ta sitt fulla ansvar!
Så JA till Tvångssterilisering så kan dom sexa på hur mycke dom vill så slipper man fler risker att barn föds på detta sätt. Det är barnen det är synd om, ingen annan.
Men stackars barn. Vilken uppväxt kan de ha haft med en mamma som bedöms vara så psykiskt sjuk att hon inte ens får ha någon kontakt eller umgänge med sina barn, och en pappa som sitter inne för narkotikamissbruk? (Dessutom har de två vårdnadstvistat som lite grädde på moset)
Hoppas verkligen att dom är hos en trygg och kärleksfull familj nu.
Men stackars barn. Vilken uppväxt kan de ha haft med en mamma som bedöms vara så psykiskt sjuk att hon inte ens får ha någon kontakt eller umgänge med sina barn, och en pappa som sitter inne för narkotikamissbruk? (Dessutom har de två vårdnadstvistat som lite grädde på moset)
Hoppas verkligen att dom är hos en trygg och kärleksfull familj nu.
Det här är inte hemskt sagt, det är väldigt bra sagt! Tvångssterilisering är en nödvändighet och något som vi förr eller senare måste återinföra.
Men det är lättare att vara låtsas-"god" och säga "usch" åt sådana idéer, så får barn fara illa istället medan de vuxna sitter och gottar sig åt sin egen självgodhet.
Givetvis måste man göra allt man kan för att förhindra att barn föds in i miljöer med missbrukande och kriminella vuxna. Om de vuxna inte är kapabla att reda sig själva, sin egen sexualitet och fortplantningsdrift till den grad att de låter bli att sätta barn till världen in i den misär de lever i - då borde samhället gripa in.
Sådär, nu kan alla ni feminister/antirasister/humanister/liberaler/marxister/kristna/nudister/övriga kalla mig nazist om ni vill!
Du tycker synd om dig men jag tycker mest synd om dina barn
:o
När man läser den här
tråden och det TS skriver så känns det skönt att de sociala myndigheterna åtminstone ingriper ibland och på uppenbart rätta grunder så att barn slipper fara illa.
Tack TS för att du gjorde min dag lite ljusare!
Ts hemförhållanden låter inte som en hälsosam miljö för barnen. Hursomhelst tycker jag att det är betydligt värre av soc. att beröva barnen ifrån båda sina föräldrar. Vilken framtid kommer dessa barn att ha när de växer upp i någon vänsterflummande fosterfamilj? Ts behöver säkert hjälp, men vad hjälper det att beröva barnen sin framtid? Fy fan för sossepolisen.
Du kanske inte är en dålig människa, men du kan absolut vara en helt usel mamma om du har bulimi och annat självskadebeteende!

Man kanske skulle passa på och sterilisera dig också TS? Så att du inte får för dig att skaffa fler barn som du inte kan ta hand om.
För du måste väl inse att du kan inta ge ett barn en trygg och stabil uppväxt med självskadebeteende och psykisk ohälsa?? Snälla, du måste erkänna det. Annars så blir jag väldigt orolig. Det är ju "lätt" att skaffa fler barn om man bara vill.Och jag hoppas innerligt att du aldrig kommer att få för dig en sån sak.
Man kanske skulle passa på och sterilisera dig också TS? Så att du inte får för dig att skaffa fler barn som du inte kan ta hand om.
För du måste väl inse att du kan inta ge ett barn en trygg och stabil uppväxt med självskadebeteende och psykisk ohälsa?? Snälla, du måste erkänna det. Annars så blir jag väldigt orolig. Det är ju "lätt" att skaffa fler barn om man bara vill.Och jag hoppas innerligt att du aldrig kommer att få för dig en sån sak.
Du kanske inte är en dålig människa, men du kan absolut vara en helt usel mamma om du har bulimi och annat självskadebeteende!