• Anonym (Shizzla)

Är det lagligt att drogtesta sin flickvän???

Min kille är så sjukt kontrollerande att han vill drogtesta mig med urinprov!!!! Han har sagt att ställer jag inte upp på detta så är det slut mellan oss för han orkar inte vara sambo med en knarkare!! Men jag vill inte kissa i en kopp och att han skall kontrollera mig såhär så jag undrar om det e lagligt att ställa sånna krav av en privatperson på sin flickvän??? Vill inte att det skall ta slut då jag älskar honom men vill heller inte ställa upp på detta störda beteendet så jag skulle vilja ha svart på vitt att det är olagligt att kräva det.

• Svar på tråden Är det lagligt att drogtesta sin flickvän???
  • HäckHäxan
    Anonym (What?) skrev 2014-08-26 19:05:42 följande:

Men skojar du? Klart hennes pojkvän har med det att göra. Hur tänker du nu? Man är väl två i ett förhållande.
    Ja men man är en person i sig själv eller hur. Inte fan har min partner med att göra hur ofta jag onanerar, om jag röker på då och då, hur många cl sprit jag drack under en kväll eller vad fan jag skriver för sms på min mobil osv. Om man anser att man äger något på det viset så är det dags att söka hjälp, på riktigt.

Så ja man är två som har en relation men jag och även TS och du själv är väl för tusan fortfarande en egen individ och med rätten att fatta egna beslut om sitt eget liv?

Så nej jag skojar inte, allt det där är lika sjukt för mig som att kräva svar på hur många partners och andra märkliga saker folk har för sig när de vill äga, kontrollera och styra någon annan. det är fel, det kommer alltid vara fel, man har inte rätten att äga en annan människa, slaveri och träldom är avskaffat och har upphört, varför, jo för det var aldrig rätt från första början, så enkelt är det!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Anonym (What?)
    HäckHäxan skrev 2014-08-26 20:24:42 följande:
    Ja men man är en person i sig själv eller hur. Inte fan har min partner med att göra hur ofta jag onanerar, om jag röker på då och då, hur många cl sprit jag drack under en kväll eller vad fan jag skriver för sms på min mobil osv. Om man anser att man äger något på det viset så är det dags att söka hjälp, på riktigt. Så ja man är två som har en relation men jag och även TS och du själv är väl för tusan fortfarande en egen individ och med rätten att fatta egna beslut om sitt eget liv? Så nej jag skojar inte, allt det där är lika sjukt för mig som att kräva svar på hur många partners och andra märkliga saker folk har för sig när de vill äga, kontrollera och styra någon annan. det är fel, det kommer alltid vara fel, man har inte rätten att äga en annan människa, slaveri och träldom är avskaffat och har upphört, varför, jo för det var aldrig rätt från första början, så enkelt är det!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!

Haha :) kommenterar inte vidare..
  • Anonym (no way)
    Ja men man är en person i sig själv eller hur. Inte fan har min partner med att göra hur ofta jag onanerar, om jag röker på då och då, hur många cl sprit jag drack under en kväll eller vad fan jag skriver för sms på min mobil osv. Om man anser att man äger något på det viset så är det dags att söka hjälp, på riktigt.

Så ja man är två som har en relation men jag och även TS och du själv är väl för tusan fortfarande en egen individ och med rätten att fatta egna beslut om sitt eget liv?

Så nej jag skojar inte, allt det där är lika sjukt för mig som att kräva svar på hur många partners och andra märkliga saker folk har för sig när de vill äga, kontrollera och styra någon annan. det är fel, det kommer alltid vara fel, man har inte rätten att äga en annan människa, slaveri och träldom är avskaffat och har upphört, varför, jo för det var aldrig rätt från första början, så enkelt är det!

Jag kunde verkligen inte ha sagt det bättre själv, inte för att jag försökte bemöta korkade inlägg med att fokusera på att kasta pärlor till svin men detta vara spot on.

• Anonym (emmaj)

Du kan inte jämföra onani,sms och alkohol med narkotika.

• Anonym (no way)
    Anonym (emmaj) skrev 2014-08-26 20:32:33 följande:

Ursäkta med dels är slaveri avskaffat dels är alkohol en av dom mest skadliga droger vi har, ligger på nivå med heroin i beroendeaspekten, vad var din poäng nu igen?

• Anonym (emmaj)
    Anonym (no way) skrev 2014-08-26 20:34:34 följande:

Ursäkta med dels är slaveri avskaffat dels är alkohol en av dom mest skadliga droger vi har, ligger på nivå med heroin i beroendeaspekten, vad var din poäng nu igen?

Okej du är drogliberal, då kan vi nog lägga ner det här.
  • Carnitas
    Anonym (emmaj) skrev 2014-08-26 20:37:24 följande:
    Okej du är drogliberal, då kan vi nog lägga ner det här.

Ett ord man använder, när man inte klarar av diskussionen längre.

Jag ser ett problem att man anser man äger sin partner, som jag antar man älskar.

Kan acceptera att man inte gillar ett missbruk, då det får återverkningar i sin omgivning.
    Det är den gamla hederliga moralpaniken som är problemet som vanligt.

Gudasänd är djävulen, i förklädnad av vara en troende, som påstår han sprider guds budskap.(!!! OBS akta er OBS !!!)
  • Anonym (emmaj)
    Carnitas skrev 2014-08-26 20:39:41 följande:

Ett ord man använder, när man inte klarar av diskussionen längre.

Jag ser ett problem att man anser man äger sin partner, som jag antar man älskar.

Kan acceptera att man inte gillar ett missbruk, då det får återverkningar i sin omgivning.
    Det är den gamla hederliga moralpaniken som är problemet som vanligt.

Nu var det inte till dig jag skrev. Låt anonym(no way) svara för sig själv.
  • HäckHäxan
    Anonym (emmaj) skrev 2014-08-26 20:32:33 följande:

Och varför inte det? Vad är skillnaden tycker du. Man kan missbruka alla tre och man kan bruka alla tre, bara det att alkohol är lagligt men sjukt farligt och gräs är olagligt men inte lika farligt. Onani/ Sex ja det kan säkert vara farligt, men för de flesta som utövar det hoppas jag ändå att de är ett rent nöje. Om man inte har fyllesex då för det är ju verkligen helt värdelöst. Helt klart bättre att ha sex helt nykter eller på annat som ger bättre effekt än sprit gör.

Hade mörk rom funnits alkoholfri med samma goda smak så hade jag druckit det, för jag älskar rom men har egentligen inget behov av att bli full. Är mycket trevligare och roligare utan sprit tycker jag nog. Men ack vad jävla gott vissa saker är Tungan ute
    Anonym (no way) skrev 2014-08-26 20:34:34 följande:

*tummen upp*   Precis.
  • HäckHäxan
    Anonym (no way) skrev 2014-08-26 20:32:11 följande:

Jag kunde verkligen inte ha sagt det bättre själv, inte för att jag försökte bemöta korkade inlägg med att fokusera på att kasta pärlor till svin men detta vara spot on.

Tack. Ibland har jag inte vett på att förstå när man bara skall skaka på huvudet, små le och gå vidare Solig
Svar på tråden Är det lagligt att drogtesta sin flickvän???