Anonym (What?) skrev 2014-08-26 22:26:02 följande:
Meen! Resten kom inte med ju. Jag skrev oxå att jag ändå gillar många av dina inlägg. :) även om det inte gäller denna tråden men andra.
Åh störigt när det blir sådär, har hänt mig med och idag har appen krånglat som tusan så mina inlägg har inte postats, bara laggat och laggat och sen har jag kastats ut. Tack för de orden iaf

Det uppskattas. Det är nog svårt att tycka lika i all. En av mina bästa vänner den som jag umgås med mest tycker inte ens nästan samma som mig just gällande droger, för henne är det knark och missbruk hela alltet. Jag har inga problem med att respektera det och accepterar hennes ståndpunkt. Det är helt okej för mig att man tycker olika, världen blir mer intressant så.
Det enda jag tycker är konstigt är att så många förutsätter att man använder saker själv bara för att man har en åsikt som min, alltså de som tycker tvärtemot mig då. Min kompis vet ju att jag inte tar droger, det hade hon märkt riktigt fort om så vore för flera år sen. På samma sätt som hon vet att jag inte äter särskilt mycket mat fast jag är tjock och att jag inte äter godis och annat istället för mat heller, så att en dag när jag väl faktiskt frossade i mig några chokladbitar utbrister fan vad skönt att se dig frossa något sött onyttigt för en gång skull, way to go girl

Man lär ju känna varandra och när man känner varandra är saker svåra att dölja utan att någon fattar misstankar enligt min erfarenhet iaf.
Jag hade aldrig fått min medicin om jag brukat eller missbrukat droger. Hade mina test varit positiva så hade min väg mot medicinering för min problematik tagit mycket längre tid. På samma sätt som det faktum att jag aldrig åkte fast när jag faktiskt använde droger samt levde kriminellt gjorde att min utredning tog längre tid att få i kraft. Hade jag åkt fast för något av allt jag gjort så hade vården sett det som mer uppenbara tecken på att jag ev hade adhd. Istället så har jag klarat mig undan och det finns inga prickar på mig, de enda de hade att gå på var ju mitt ord och en dom för grov misshandel som tonåring.
Och nu tappade jag helt tråd och fokus igen och malde på, slutar med det nu då. Förlåt världen