• Anonym (Shizzla)

Är det lagligt att drogtesta sin flickvän???

Min kille är så sjukt kontrollerande att han vill drogtesta mig med urinprov!!!! Han har sagt att ställer jag inte upp på detta så är det slut mellan oss för han orkar inte vara sambo med en knarkare!! Men jag vill inte kissa i en kopp och att han skall kontrollera mig såhär så jag undrar om det e lagligt att ställa sånna krav av en privatperson på sin flickvän??? Vill inte att det skall ta slut då jag älskar honom men vill heller inte ställa upp på detta störda beteendet så jag skulle vilja ha svart på vitt att det är olagligt att kräva det.

• Svar på tråden Är det lagligt att drogtesta sin flickvän???
  • Anonym (Öööhh)

Så alla dessa människor som har "intervention" på sina drogmissbrukande familjemedlemmar och ber dem antingen lägga in sig eller lämna familjen är också psykopater eller? Där kräver också personerna regelbundna drogtester

• Anonym (Shizzla)
    Anonym (?) skrev 2014-08-28 09:55:45 följande:

säger han att det är lagligt?
    o andra sidan så får han göra slut över precis vad han vill, det har inget mad lagligt eller inte att göra

Han säger att han gör slut om han inte får drogtesta mig. Jag vill absolut inte att det tar slut!!! Men han har inte med mitt piss att göra!! Jag tar droger lagligt och det andra jag tar är självmedicinering eller på fest jag är inte nån tjackpundare eller så. Men han blir så jäkla sur jämnt över detta inte över benzon då som jag får lagligt men allt utöver blir han sur över.
  • Anonym (Öööhh)
    Anonym (Shizzla) skrev 2014-08-28 16:29:42 följande:

Han säger att han gör slut om han inte får drogtesta mig. Jag vill absolut inte att det tar slut!!! Men han har inte med mitt piss att göra!! Jag tar droger lagligt och det andra jag tar är självmedicinering eller på fest jag är inte nån tjackpundare eller så. Men han blir så jäkla sur jämnt över detta inte över benzon då som jag får lagligt men allt utöver blir han sur över.

Men om han inte vill ha sånt i sitt liv och du inte vill testa dig och uppenbarligen inte vill sluta använda de här andra "drogerna" så är det väl lika bra att gå skilda vägar. Drogerna är ju tydligen väldigt viktiga i bådas liv fast på motsatt vis.
  • Anonym (Molly)
    Anonym (Öööhh) skrev 2014-08-28 16:49:05 följande:
    Men om han inte vill ha sånt i sitt liv och du inte vill testa dig och uppenbarligen inte vill sluta använda de här andra "drogerna" så är det väl lika bra att gå skilda vägar. Drogerna är ju tydligen väldigt viktiga i bådas liv fast på motsatt vis.
    Precis! Vad är det ens att fundera på?
  • Carnitas

Jag fattar inte varför han ska drogtest på dig, när han redan vet om att du tar vid valda tillfällen.

Mycket konstigt beteende.

Kom ihåg detta jag säger nu.

Han är ett kontrollfreak och vill äga(kontrollera) dig.

Detta kommer bara eskalera desto mer åren går.

Och du kommer finna dig i en situation till slut, där du inser du slösat bort flera år på en idiot.

Gudasänd är djävulen, i förklädnad av vara en troende, som påstår han sprider guds budskap.(!!! OBS akta er OBS !!!)
  • Anonym (Shizzla)

Jag älskar honom och han tar hand om mig. Jag skulle dö av sorg utan honom!!. Men han måste förstå att han inte har med mitt piss att göra och om det skulle vara positivt så är det inte så som han tror!! Hasch kan sitta kvar i flera månader!!!!Det betyder inte att jag rökt på förmiddagen när han var på jobbet!!

• Carnitas
    Anonym (Shizzla) skrev 2014-08-28 17:42:37 följande:
    Jag älskar honom och han tar hand om mig. Jag skulle dö av sorg utan honom!!. Men han måste förstå att han inte har med mitt piss att göra och om det skulle vara positivt så är det inte så som han tror!! Hasch kan sitta kvar i flera månader!!!!Det betyder inte att jag rökt på förmiddagen när han var på jobbet!!

2-7 dagar om man rökt en gång.

Om man rökt cannabis 24/7 i flera månader, så kanske upp till 6-8veckor efter sista röktillfället.

Jag misstänker att du en dag kommer inse att han har ett kontrollbehov.

Du säger ju att han tar hand om dig, det är ett ytterligare tecken.

Även om det är positivt för dig.

Sen tar inte en hand om den andra, utan bägge tar hand om varandra.

Gudasänd är djävulen, i förklädnad av vara en troende, som påstår han sprider guds budskap.(!!! OBS akta er OBS !!!)
  • HäckHäxan
    Hehe inte. Så du menar att du bara självmedicinerar olagliga substanser och då enbart på fest? Sluta festa så slipper du ju självmedicinera dig

Så kan du nöja dig med dina lagliga droger som ju din kille vet att du äter gissar jag. De kan dessutom i sin tur ge utslag när man pissar. En vän pissade positivt på heroin ( tror de var heroin är inte helt hundra ) något denne aldrig tagit men hans medicin gav det utslaget, två gånger har det blivit så på hans test.

Finns många tjackpundare som självmedicinerar utan att vara på fest alls. 
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Anonym (?)
    Det finns ingen som "bara är" knarkis/alkis... det finns alltid ett försvar.
    det är bara tröttsamt
  • Anonym (no way)
    Anonym (?) skrev 2014-08-28 20:18:58 följande:
    det är bara tröttsamt

Eller en hållbar förklaring ;)

• Carnitas
    det är bara tröttsamt

Jag förstår missbrukare kan ha detta beteendet.

Men de som brukar alkohol och cannabis, behöver inte försvara någonting.
    Lite meningslös tom retorik du kom med där.

• Anonym (Shizzla)
    det är bara tröttsamt
    Jag har borderline personlighetsstörning och depressioner!! jag har också ont i axeln och ryggen av och till så det är inte så att jag bara medicinerar mig för skojs skull om du tror det!
  • Anonym (?)
    Carnitas skrev 2014-08-28 20:33:46 följande:

Nja, knarkisar och alkisar kostar, ingen konstig retorik där.

Anonym (Shizzla) skrev 2014-08-28 23:48:54 följande:
    Jag har borderline personlighetsstörning och depressioner!! jag har också ont i axeln och ryggen av och till så det är inte så att jag bara medicinerar mig för skojs skull om du tror det!

...just precis ;)

• Anonym (Fundersam)
    Carnitas skrev 2014-08-28 20:33:46 följande:

Nej, man behöver inte försvara något.

Det är ju bara ångestmedicin och andra droger som hon själv tror funkar mot ångest.
    Sen lite piller när man festar.
    Och några andra piller när man ska slumra in.

Lite Benzo någon gång då och då och cannabis också.
    Sedan var det ju oxy för att axeln värker.

Och sedan lite extacy då man vill piffa upp festandet ännu mer.

--- vad sjutton, knappt märkbart ju.
  • Anonym (?)
    Anonym (no way) skrev 2014-08-29 12:01:58 följande:

Vad är det för dynga du serverar?

knarkisar?

Det är människor som bara använder sig av andra droger än alkohol din fördumsfulla krake.

Dom flesta av dom bidrar med skattepengar till samhälle, många av dom tar hand om sina familjer under tiden.

Får du ut nått av att försöka avhumanisera andra människor med fördomar och stigma?

Fick du tillbaks anonymiteten nu :)
    Dina kommentarer tar jag som ytterligare en bekräftelse.
    Du är skadad om du tycker att jag försöker trycka ner knarkisar o alkisar. Jag skrev ju nyss att alla har sina skäl att missbruka. Att de kostar är fakta, inget annat.

Anonym (Fundersam) skrev 2014-08-29 15:08:22 följande:

Det är ju bara ångestmedicin och andra droger som hon själv tror funkar mot ångest.

Skål 

• Carnitas
    Anonym (?) skrev 2014-08-29 11:42:57 följande:

Nja, knarkisar och alkisar kostar, ingen konstig retorik där.

...just precis ;)

Fotbollsspelare och de som utövar ridning, kostar massa pengar.

Så din poäng är???

• Carnitas
    Anonym (Fundersam) skrev 2014-08-29 15:08:22 följande:

För det första så bygger du en höna utav en fjäder.

Sen är självmedicinering riskfyllt.

Men får man ingen hjälp av sjukvården, vad ska man då välja.

Dö i depressionen genom självmord, eller självmedicinera.

Känns som en levande knarkare är bättre än en död nykterist.

Svar på tråden Är det lagligt att drogtesta sin flickvän???