En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Måste höra med er som varit gravida och fått barn tidigare; hur pass rörlig är man från 6-8:e månaden typ? Min sambo kommer ev att jobba i Norge då och jag funderar på att vara här i Sverige under den perioden då jag vill förbereda mig inför förlossning och så. Förstår att det kan vara väldigt individuellt hur man mår förstås men vad är värsta och bästa scenariot och hur är troligt att man mår? Klarar man sig själv utan assistans (tänker på bärhjälp och andra saker som kan behövas i slutet)?
[quote=73954057][quote-nick]Krabban skrev 2014-09-08 16:19:31 följande:[/quote-nick][/quote]
Om du va på vul i onsdags kan det ju vara slemhinnorna som spökar? Jag fick lite lite brunt som igår, o jag va iväg i torsdags ju! O gången innan dess va typ 2 veckor sedan. Jag är i vecka 10, 11 på torsdag! Du då? : ) Har du slutat blöda?
Måste höra med er som varit gravida och fått barn tidigare; hur pass rörlig är man från 6-8:e månaden typ? Min sambo kommer ev att jobba i Norge då och jag funderar på att vara här i Sverige under den perioden då jag vill förbereda mig inför förlossning och så. Förstår att det kan vara väldigt individuellt hur man mår förstås men vad är värsta och bästa scenariot och hur är troligt att man mår? Klarar man sig själv utan assistans (tänker på bärhjälp och andra saker som kan behövas i slutet)?
Jhjärtak - min barnmorska sa att det inte är bra att äta lax även om den varit fryst. Så jag har slutat äta suschi! Åt oxå 3ggr i veckan en sväng förut! Sååå gott men slutade med det i vecka 7 efter uppmaning av barnmorska!
Någon här som är ensamstående eller har varit med något barn?
Det verkar luta mot att det slutar så för min del, men var ju och såg den lilla för en vecka sen så skulle aldrig tänka mig att göra abort
abort
Förstår självklart att det blir hur tufft som helst men görbart?
Abort skrevs två gånger
Hopplös telefon