En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Lärt mig menar jag förstås*
Vecka 28 idag då. 90 dagar kvar till BF. Tiden rullar på
Jag mår riktigt bra. Piggare än tidigare och känner att kroppen är relativt snäll mot mig.
Någon som vet när statistik för namn år 2014 kommer? Har två namn som vi funderar på, men inget som är bestämt ännu.
God morgon tjejer!
Hur mår ni?
Idag har jag 100 dagar kvar till BF :) Äntligen nedräkning istället för uppräkning!
Blev lite orolig igår kväll då jag hade små stickningar och av och till lite ont i nedre delen av magen. Jag övervägde att ringa förlossningen och fråga.. Kändes som någonting var ordentligt konstigt, men sedan somnade jag och nu känner jag ingenting. Men kommer det tillbaka får jag nog se till att dom kollar tappen osv :/
Imorgon 80 dagar kvar för min del, 200 dagar har då gått... Helt galet :) Längtar som sjutton och igår var det vi som åkte till förlossningen, hade inte känt av den lille sedan tidigare på torsdagen hur jag än drack isvatten, puffade och knuffade på honom! Skitjobbigt så sambon gick och ringde, fick komma in direkt och satt med Ctg en halvtimme och sedan ultraljud, men allt såg bra ut som tur va :) och idag ganska livat igen! :)
På måndag till Ikea med 2 till gravida och handla de sista inför ankomsten :D
Här har vi åkt på världens magsjuka! Man blir så himla sliten. Nåt speciellt man bör tänka på när man är magsjuk och gravid?
Här har vi åkt på världens magsjuka! Man blir så himla sliten. Nåt speciellt man bör tänka på när man är magsjuk och gravid?