En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Åh jag var med i bf april 2014 tråden och var tvungen att titta in till er här och önska er lycka till:) nu e min dotter 9 mån... Ni har ngt underbar framför er.
Vi har fixat det mesta. Är i valet och kvalet gällande skötbord vet inte om det är nödvändigt. Skulle gärna vilja köpa ett iofs
Hoppar in i tråden :)
Minns inte om jag skrivit i den nån gång i början? Lång tråd :)
Bebis är beräknad att titta ut den 5:e april. Stora syster fyller år 1:a april (hon var också beräknad till 5:e april), Morfar fyller 2:a april och jag den 14:e april... Undrar just om bebis får sin egna dag?
Längtar så efter att få hålla om bebis!! <3
Ni andra i tråden, var i Världen håller ni hus? Vore så skoj om nån bodde så det gick att ta barnvagns promenader i vår :) jag bor i Göteborg och kommer hålla hus i Slottsskogen mestadels men även på caféer och öppna förskolor runt om i stan.
Jag har oxå precis passerat 100. Jag har 98 dagar kvar idag. Nu är det verkligen nedräkning.
Ang. namn har vi faktiskt redan enats om ett namn. Det kommer bli en liten Noel. Känns klockrent för oss båda. Så skönt, våran första son var namnlös i 3 mån och det gör jag gärna inte om. Mycket lättare med tjejnamn
Jag har oxå precis passerat 100. Jag har 98 dagar kvar idag. Nu är det verkligen nedräkning.
Ang. namn har vi faktiskt redan enats om ett namn. Det kommer bli en liten Noel. Känns klockrent för oss båda. Så skönt, våran första son var namnlös i 3 mån och det gör jag gärna inte om. Mycket lättare med tjejnamn
Jag känner precis tvärt om, har massor av pojknamn som jag skulle kunna tänka mig, men inte ett enda flicknamn som känns helt hundra!
Söker ett kort namn, ovanligt men inte för ovanligt, men det känns som att det rätta aldrig vill "ploppa upp" :/
Lite för modernt tror jag :/ Tänker mig något liknande typ Ella, Svea, Tyra, Siri, Iris, Ylva osv.. Men det är så himla svårt!