En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Malmfälten, det är sjukt mycket här! MEN, ringde ikväll till fk och frågade hur det går med mitt ärende om gravpenning. Skickade in ansökan den 18 december och de har begärt komplettering för inte så länge sedan. Ikväll sa de äntligen att jag fick beviljat hel graviditetspenning!!! :) Har ni andra sökt? Hur gick det?
Hur känns det då er bebis buffar runt i magen? För mig är det mest buffar och som att den vänder runt lite grann. Men inte lika mycket direkta sparkar.
Hur känns det då er bebis buffar runt i magen? För mig är det mest buffar och som att den vänder runt lite grann. Men inte lika mycket direkta sparkar.
Har ni ont o känner er oroliga så ring förlossningen o rådfråga. Min bm sa att man hellre får ringa en gång för mycket o att man absolut inte ska tänka att man är jobbig på något sätt.
Jag har också moderkakan fram.
Malmfälten, det är sjukt mycket här! MEN, ringde ikväll till fk och frågade hur det går med mitt ärende om gravpenning. Skickade in ansökan den 18 december och de har begärt komplettering för inte så länge sedan. Ikväll sa de äntligen att jag fick beviljat hel graviditetspenning!!! :) Har ni andra sökt? Hur gick det?
Vecka 30 idag, bara 10 veckor kvar.
Den här veckan har de verkligen smällt till, magen har blivit större och jag betydligt otympligare. Saker som jag klarade utan problem förra helgen har helt plötsligt blivit jobbiga. Framför allt när det gäller att bära saker. Nu börjar jag känna mig riktigt gravid.