En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Och jag har fortfarande inte fått en endaste liten spontan kommentar om min mage.. Inget "grattis" eller något alls eftersom ingen ser att jag är gravid om man inte vet om det.. Vilka kontraster, haha :)
Och jag har fortfarande inte fått en endaste liten spontan kommentar om min mage.. Inget "grattis" eller något alls eftersom ingen ser att jag är gravid om man inte vet om det.. Vilka kontraster, haha :)
Här fick man höra av läkarna att bebis kommer inom några dagar då jag var öppen 3 cm. Men efter vila på sjukhuset gick det tillbaks, dock med en pyttebit av tappen kvar. så jag hoppas skrutten stannar några veckor till( är i v. 31 nu)
Hur mår ni andra?
Tjoho, idag var sista dan på jobbet. Nu går jag på graviditetspenning, sååå skönt. Har inte kunnat jobba mina 8 timmar sista tiden, men har en underbar arbetsgivare som sagt att jag orkar vad jag orkar :) Nu längtar jag till på måndag då jag ska på ultraljud för att se hur myomen sitter och även göra TUL.
Här fick man höra av läkarna att bebis kommer inom några dagar då jag var öppen 3 cm. Men efter vila på sjukhuset gick det tillbaks, dock med en pyttebit av tappen kvar. så jag hoppas skrutten stannar några veckor till( är i v. 31 nu)
Hur mår ni andra?
Hur mår ni andra?
Fått bricanyl, adalat, cortison och dropp som stoppar värkarna:) Det hela började i v. 27 då dom av en slump märkte att tappen blivit förkortad. Sen dess har den blivit värre.
Nej utan tappen var utplånad ett tag och då var jag öppen men tydligen kan den sluta sig om man är sängliggande. Just nu är det 8 mm kvar av den.
Åh hoppas jag är en av dom som lyckas gå lite längre.