En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Dagens I-lands-gravidproblem: jag får mjölksyra i armarna av att tvätta håret i duschen..
Det är ett hårt liv att vara gravid ;)
Jag har också ett sånt problem. Bebis sparkar magen precis rakt in i skrivbordskanten på jobbet. Och på samma ställe varje gång, så magen börjar bli öm. Graviditeten är tuff ;)
Dagens I-lands-gravidproblem: jag får mjölksyra i armarna av att tvätta håret i duschen..
Det är ett hårt liv att vara gravid ;)
V 34 imorgon och "bara" 49 dagar kvar nu. Är det någon som skrivit förlossningsbrev ännu? Har tänkt att göra det i v 36 och packa väskan då också. Kommer inte ihåg att jag skrev brev med mina flickor.
Har varit på BM besök och precis som jag misstänkte så har sf måttet skjutit ut över kurvan så nu väntas ett TUL. Hon babblade också om grav.diabetes men alla snabbsockerprover har legat bra. Så jag vet inte! Har inga symptom just på diabetes heller men men..
Sedan hade lilleman snurrat runt så nu låg han inte kvar med huvudet nedåt längre. Kanske skulle smygkolla med ul nästa besök om 2 veckor...
Spännande det här! En redan så busig bebis
Har han snurrat upp igen med huvudet kanske det är därför ditt mått ökat?
Mitt minskade ju nästan när han la sig med huvudet neråt
Alltså jag känner mig kissnödig jämt trots att jag precis varit på toa. Gör ni det också? Det är som om det gör ont i nedre delen av magen och trycker på fast jag precis kissat. Idag när jag gick promenad fick jag plötsliga ilningar som gjorde lite småont och det kändes som om jag skulle kissa på mig och ett tryck. Någon annan som känt så?
Alltså jag känner mig kissnödig jämt trots att jag precis varit på toa. Gör ni det också? Det är som om det gör ont i nedre delen av magen och trycker på fast jag precis kissat. Idag när jag gick promenad fick jag plötsliga ilningar som gjorde lite småont och det kändes som om jag skulle kissa på mig och ett tryck. Någon annan som känt så?