Pergotime start sep 2014?
Fick ändra min tid hos gyn för vul, från torsdag tills imorgon så nu behöver jag inte oroa mig för att äl kommer för tidigt.
Lite märkligt dock att de har så gott om tider, på Sophiahemmet är de mycket mer upptagna.
Fick ändra min tid hos gyn för vul, från torsdag tills imorgon så nu behöver jag inte oroa mig för att äl kommer för tidigt.
Lite märkligt dock att de har så gott om tider, på Sophiahemmet är de mycket mer upptagna.
Var precis på toaletten och där kom menskärringen till mig....
Tjejer får jag fråga en väldig privat fråga? När din man har kommit i dig o drar ut den när han är färdig. Rinner typ hälften av hans soldater ut?? Det är så irriterande. Hur undviker man det ? Nån som kan ge råd?

Kan inte tro att det är sant! Men på det här testet är jag gravid :) :) :) :)
Hos gyn idag, väldigt trevlig läkare. Som vanligt svårt att hitta min vänstra äggstock men till slut så. Kontentan att jag har några väldigt små blåsor, en på elva mm och en jättestor, på över 30 mm. Så den stora verkar vara den stora från förra månaden som fortfarande är kvar men inte blir något mer med. Inget problem med det menade hon. Men den på elva borde ju bli bra men då kanske senare äl den här månaden än förra, då var ju äggblåsan 16 mm på cd tolv mot idag 11 mm på cd 11. Så det verkar inte risk för flera ägg i alla fall, skönt!
Har en tid hos min vanliga gyn på tisdag och det är ju möjligt att äl inte hinner ske innan dess. Förhoppningsvis slipper vi ha sex fredag -lördag då det känns extremt komplicerat då vi ska bo i sällskap med jättemånga ute på landet. Men jag testar på med ältest så får vi se när det blir.
De är ju bara det att på indikatorn är detta test negativt!!! Stickan är från ett clearblue äl test med dubbel hormon indikator! Jaja mu har vi myst 2 dagar på rad så idag blir det vila;) så får vi påt imorgon igen haha!
Får nog prova det! Trodde ju jag köpte den bästa liksom:/
Eller så kanske de går bättre om man bara slappnar av å lyssnar på kroppen? Känns som man blir mer besviken om det inte går...trots att man testat hit och dit!blir galen på detta! Hur går de för dig? Tråden går så fort ibland:)
Jag har kört nästan helt utan test eftersom jag de två gånger jag ätit pergotime INTE fått positivt äl-test men ändå haft ägglossning, då känns det bara som ett stressmoment istället. Bättre att försöka ha sex varannan dag från att man fått okej av läkaren. Visserligen lätt för mig att säga som ju blivit gravid snabbt båda gångerna men tror ändå att kroppen kan känna av stressen kring testerna.