Pergotime start sep 2014?
Positivt ältest igår, rejäla känningar i magen av äl, två ägg som är på gång och sex igår och idag. Om jag inte blir gravid nu blir jag det väl aldrig...
Positivt ältest igår, rejäla känningar i magen av äl, två ägg som är på gång och sex igår och idag. Om jag inte blir gravid nu blir jag det väl aldrig...

Vad tror ni?
Hjärtan=sex
Sedan har jag tempat
Och så fick sambon prestations ångest idag! Får nog till de imorgon...om de behövs!
Känns mycket i magen idag...liksom öm när jag sätter mig ner för hastigt! Är de kanske idag de släpper? Åååååå!!!!
Ja...jag har ju bara ett barn att hålla reda på:)
Hoppas verkligen att vi får till de idag!
Och kanske onsdag, sen kan vi inte göra mer denna månaden!
Ska surfa runt efter lite ivf info idag...lika bea att förbereda sig! Men hoppas jag slipper!
Kul att vi synkar! Då är man inte ensam nu denna låååånga väntan fram till bim:)
Alltså jag har fånigt ont i bröstvårtorna. De skaver mot tröjan hela tiden. Vad är det liksom? Kom typ i fredags-lördags dvs precis i samband med äl. Men aldrig upplevt det så här förut. Och det borde ju gå över nu efter äl tycker jag.
Denna väntan. Äl i onsdags. Konstaterat med Vul att äggblåsan var " borta eller vad de ser..
När skulle ni tidigast testat kommer inte hålla ut till den 27/11 då BIM är.
Hur är era erfarenheter av graviditet efterbpergo?
Min mens kom igång, hjälpte inte mina kurer pergotime. Känns verkligen hopplöst. Nu blir det spolningen om några dagar, sen samla kraft och ta nya tag, för 100e gången, känns det som.
Igår fick jag ett riktigt melt down!!!!! Tänkte ju att få till det en sista gång denna äl....men han va trött! Då bröt jag ihop och förklarade för honom hur jag känner! Att jag inte tänker proppa i min massa hormoner om han inte är med på detta till 100%
Han hade inte riktigt fattat att de var så få dagar i en cykel man har möjlighet att bli gravid...jag sa att jag mått fruktansvärt dåligt och de tyckte han ju inte va så bra!
Jag ifrågasatte om han verkligen ville detta å de ville han såklart...jag sa att vi måste ju typ se detta som ett "jobb" för vi blir ju tydligen inte gravida så lätt! Å han gick med på att jag talar om för honom när äl är!
Så till nästa (för det känns inte hoppfullt denna månaden) tänkte jag höra med min gyn om äl spruta...så man vet exakt när ägget lossnar och att jag vill ha vul så man vet vad som är på G!
För jag orkar inte detta mer snart!
Tänkt va det hade sparat på energi om man sluppit detta! Och det tär på oss som par!
Vet inte om de känns bättre idag...svullen i ögonen är jag iaf:/
Hade ju känningar i magen både söndag å igår!!! Faaaaaaaaaaaaaaaaan va värdelöst de känns! (Sorry)
Jag hoppar in här i tråden :) har börjat med min kur pergotime den 29/10 -2/11 fick ägglossning med tester den 8/11 som höll sig positiva i 4 dagar:)
Finns det någon här med erfarenhet som isåfall vet när min bim ska vara ??;) hahah
Äl konstaterad vid Vul 12/11.haft ömma bröstvårtor, sticknkngar i livmoder, halsbränna. Blåaådror på brösten...
Helt övertygad känsla om att det tagit sig. Testat negativt två gånger ( äl+6,äl+9)
Nu känner jag mig helt nere,, har ingen känsla...
Tänker tatt BIM borde vara äl+14( nu på ons/tors)
Orkar inte ***psykbryt***
( skönt att dela med sig)