Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Nej vad trist! Vet exakt hur du känner dig. Många tröstkramar! Jag som trodde att du var gravid.. Bunkra på med smärtstillande om det hjälper!
Gjort äggplock idag, de fick ut två ägg bara. Inväntar deras samtal imorgon då de säger om de klarat sig el inte.
Hur går det för er med ivfen Pusheen? Jag och sambon står på kö och hoppas på att få starta första försöket nu i vår. Hoppas det lyckas för er!!
Fy vad tråkigt! Skickar massa styrkekramar till dig! Håller tummarna för att allt går vägen nästa gång!
Tack för att du frågar! Det går käpprätt åt helvete just nu faktiskt. Gått igenom hela behandlingen.. Fick bara tre äggblåsor.. Äggplock i fredags.. Två ägg, ett blev befruktat och det var planerat med återföring idag. Kände mig glad hela dagen och såg fram emot att få tillbaks ett litet embryo men då ringer kliniken endast några timmar innan och säger att det har slutat att dela på sig så det blev inget :(
Nu återstår det att invänta mensen och sen kan vi starta igen först vid nästa mens ;(
Denna väntan hela tiden..
Hoppas att ni får en tid snart!
Inte har du gett upp! Men ibland måste man vila b
Hej tjejer!:) är inne och kollar till er ibland:) måste ju hehe!
Har ju haft en månads paus...känns lite som en sorg att inte försöka...som att man gett upp! En graviditet känns väldigt avlägset:( men jag mår psykiskt lite bättre! Hoppas nya utredningen i mars ger något positivt!
Hejja er!!
Förlåt den råkade skicka! Ibland måste man vila båda kropp och huvud. Det är värt mycket att må psykiskt bättre jag vet! Lycka till på utredningen och uppdatera oss :)
Hej tjejer!:) är inne och kollar till er ibland:) måste ju hehe!
Har ju haft en månads paus...känns lite som en sorg att inte försöka...som att man gett upp! En graviditet känns väldigt avlägset:( men jag mår psykiskt lite bättre! Hoppas nya utredningen i mars ger något positivt!
Hejja er!!
Jag behöver hjälp. Har aldrig någonsin fått positivt på ett äl test. Men tror att jag fick det idag? Vad säger ni? Jag har inte ätit pergo denna månad, fick min mens av mig själv och har börjat en utredning. Var på vul på ivfkliniken dag 9 och hade då en blåsa på 13-14 mm. Nu är det dag 15 så kan det vara den som är på väg att släppa? Har känningar det var därför jag testade. Typiskt då att jag åkte på utbildning imorse och inte kommer hem förrän imorgon kväll :( är det försent då eller hur långt efter ett test kan man ha sex? Brukar man få utslag flera dagar i rad eller endast en dag? Det värsta är att min gyn sagt åt mig att börja med provera imorgon eftersom planen är att börja med sprutor i slutet av februari. Tänk om jag skulle bli gravid och ändå äta provera? Suck...
Bilden var det ju också :)

Jag behöver hjälp. Har aldrig någonsin fått positivt på ett äl test. Men tror att jag fick det idag? Vad säger ni? Jag har inte ätit pergo denna månad, fick min mens av mig själv och har börjat en utredning. Var på vul på ivfkliniken dag 9 och hade då en blåsa på 13-14 mm. Nu är det dag 15 så kan det vara den som är på väg att släppa? Har känningar det var därför jag testade. Typiskt då att jag åkte på utbildning imorse och inte kommer hem förrän imorgon kväll :( är det försent då eller hur långt efter ett test kan man ha sex? Brukar man få utslag flera dagar i rad eller endast en dag? Det värsta är att min gyn sagt åt mig att börja med provera imorgon eftersom planen är att börja med sprutor i slutet av februari. Tänk om jag skulle bli gravid och ändå äta provera? Suck...
Nu behöver jag era råd!
Har försökt få barn i 2år, PCO, hållit på med pergotime och puregon i 14månader. Tror det är mitt nionde försök med Puregon. Har oftast fått till en eller två äggblåsor,
Har precis varit på VUL och nu har jag en på 15,14,13 och flera på 12mm. Ska ev göra insemination (för första gången) på måndag OM jag inte har för många stora ägg. Läkaren trodde att jag ev skulle ägglossa i helgen, utan ovitrellen som jag annars alltid tar.
Hur hade ni gjort...sexat i helgen? Trots att man inte får...