Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej tjejer!:) är inne och kollar till er ibland:) måste ju hehe!
Har ju haft en månads paus...känns lite som en sorg att inte försöka...som att man gett upp! En graviditet känns väldigt avlägset:( men jag mår psykiskt lite bättre! Hoppas nya utredningen i mars ger något positivt!
Hejja er!!
Nu har äntligen mensen kommit! Klockan 5 i morse väckte den mig och sa till att det var dags. Haha.
Får riktigt ont och kraftiga blödningar av Proveran så värktabetterna hjälper ju inte så mycket och får gå till badrummet ganska ofta. Gör sådär ont så man sitter ihopvikt nästan på toastolen och mår samtidigt lite illa. Så kontaktade min chef nu på morgonen och sjukanmälde mig. Han vet ju om allting och förstår.
Även ringt in och meddelat att det har börjat nu så de ringer upp mig med en tid för VUL sen som jag får när jag ätit klart min första kur Pergotime som jag ska börja med på fredag. Spännande! :D

Denna månad blir det att klara oss utan pergotime då det är fortfarande slut.. Får se hur det går! Började ÄL testa igår och idag kan jag se en stegring så kanske imorgon eller övermorgon blir det positiv. Hoppas!