Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Kunde ju inte hålla fingrarna i styr och tog ett test (det är livs farligt att ha sånt hemma )
Testlagrets visade såklart negativt !!!
3 dagar innan känns det ju som att det skulle visa!!
Åhhh Vf ska detta vara så jävla svårt!
Och nu finns det inga pergotime tabletter kvar såklat måste vänta tills den 10-e och då är ju denna månaden förstörd!!!
Jävla skit kropp rent ut sagt!!!
Tabletter finns det nog men jag fick bara utskrivet 3 månader ... och dessa tre har gått nu och jag har tid den 10-e till gyn! OM hon väljer att fortsätta skriva ut medicinen...
Jag håller med det är så olika från månad till månad och så tror man att NU nu hände det men neeeeej! Inte denna gången heller.
Och nu väntar väll en veckas hemsk mensvärk usshh! !!
Det känns nästan som att man inte orkar eller vill försöka mer.... Man gör allt rätt men ändå funkar det ju inte!!!
Jaha! Okej. Tänkte att det var slut på Apoteket.
Då förstår jag din frustration.
Ni får trycka på pausknappen en månad och försöka att hitta på ngt kul.. Äh vad värdelöst det låter! :(
Kan bara säga att jag förstår dig!
Tror fortfarande att du är gravid dock :) Den dom lever får se ;)
Jaha! Okej. Tänkte att det var slut på Apoteket.
Då förstår jag din frustration.
Ni får trycka på pausknappen en månad och försöka att hitta på ngt kul.. Äh vad värdelöst det låter! :(
Kan bara säga att jag förstår dig!
Tror fortfarande att du är gravid dock :) Den dom lever får se ;)
Tabletter finns det nog men jag fick bara utskrivet 3 månader ... och dessa tre har gått nu och jag har tid den 10-e till gyn! OM hon väljer att fortsätta skriva ut medicinen...
Jag håller med det är så olika från månad till månad och så tror man att NU nu hände det men neeeeej! Inte denna gången heller.
Och nu väntar väll en veckas hemsk mensvärk usshh! !!
Det känns nästan som att man inte orkar eller vill försöka mer.... Man gör allt rätt men ändå funkar det ju inte!!!
Aha jobbigt! Men, om du kört tre månader i rad kanske det är bra för kroppen med en paus. Och om du har tur är lite effekt kvar av pergon även denna månad...
Hahhaha va söt du är <3 yess en månads paus fårdet bli!
Hur går det för dig och alla de hemska sprutorna??
Hur långt har du kommit?
Massa kramar :)
Tack för att du frågar! Det går bra! Mycket att hålla reda på bara. Jag tar två sprutor/dag nu :) Går jättebra men min mage börjar se ut som en blåslagen nåldyna! Börjar känna mig lite spänd i tjejmagen med. Förhoppningsvis många ägg att plocka ut :) Ska på ultraljud imorgon och då ska det bestämmas dag för äggplock som blir nästa vecka! Hej vad det går.. :)
Gud va kul att det går framåt iallafall!
Du får berätta hur det har gått sen:)
Håller tummarna för dig!!!
Jag tog en paus efter 3 kurer på rad...fick ägglossning av mig själv!! Ingen bebis dock, då vi bestämde att inte ens försöka...låter kanske knäppt men det var så skönt för psyket!
Hahhaha va söt du är <3 yess en månads paus fårdet bli!
Hur går det för dig och alla de hemska sprutorna??
Hur långt har du kommit?
Massa kramar :)