Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Jag fick negativt på testlagrets igår så antagligen så är det inget denna månaden heller. Men jag vet inte om det är inbillning eller vad det är , men jag känner mig gravid :/
Man blir galen av detta, av alla gånger jag har haft tabletterna och innan så har jag aldrig mått såhär... Tänkte om clear blue är bättre men är det negativt så är det nog det!!
Jag väntar ut mensen denna veckan iallafall :)
Tack för dina tips :)
Käkat färdigt Provera nu, tog sista tabletten igår så bara att vänta in mensen. Så händer inte så mycket just nu, men tänkte jag skulle ge en liten uppdatering bara :D
Jo en annan sak bara... Är det någon utav er här som kan kolla Familjeliv från era mobiler? Jag kommer inte in på hemsidan ens. Vill ju gärna kunna kika in när jag inte har tillgång till min dator hemma.
Hejsan 3 kuren med pergo. Ultraljud på dag 11. Såg ett blåsa på 25mm. Han tyckte att den var lite för stor för dag 11. Han sa att det kan vara en cysta :( får aldrig någon positiv besked. Och man kan aldrig fråga dom något. För dom verkar bara vilja slänga ut en. :((
Hej tjejer!
Mensen kom bim +3 så nu sitter jag igen med mens smärtor från helvetet!
Den är verkligen inte att leka med , grät till o med på jobbet igår...
Den blir 100 ggr värre med pergotime, ska säga det till läkaren den 10-e...
Hoppas det går bra för er andra??
Hej tjejer!
Mensen kom bim +3 så nu sitter jag igen med mens smärtor från helvetet!
Den är verkligen inte att leka med , grät till o med på jobbet igår...
Den blir 100 ggr värre med pergotime, ska säga det till läkaren den 10-e...
Hoppas det går bra för er andra??