Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Tack ska ni ha, detsamma!
Äntligen kom mensen idag. Jag som har väntat på att mensen ska komma och nu äntligen är den här, på dag 45.
Imorgon hör läkaren av sig för att prata mer om hur vi ska göra här näst. Det blir nog att äta trippel kur på dag 5. Har faktiskt ingen hopp om att det kommer funka för mig.
Har bim nu den 3/2 snart snart HOPPAS inte mensen kommer denna månaden hahahah
håll era tummar och tår!
Brösten har gjort ont sen 3 dagar efter ägglossning en det släpper inte som det brukar göra efter några dagar... och ibland kommer det lite illamående, tycker mig även känna att det värker nere i tjej magen!!
Men så brukar det ju spöka Hahaha !
Men sig sagt hoppas hoppas...
håll era tummar och tår!
Brösten har gjort ont sen 3 dagar efter ägglossning en det släpper inte som det brukar göra efter några dagar... och ibland kommer det lite illamående, tycker mig även känna att det värker nere i tjej magen!!
håll era tummar och tår!
Kunde ju inte hålla fingrarna i styr och tog ett test (det är livs farligt att ha sånt hemma )
Testlagrets visade såklart negativt !!!
3 dagar innan känns det ju som att det skulle visa!!
Åhhh Vf ska detta vara så jävla svårt!
Och nu finns det inga pergotime tabletter kvar såklat måste vänta tills den 10-e och då är ju denna månaden förstörd!!!
Jävla skit kropp rent ut sagt!!!
håll era tummar och tår!
Kunde ju inte hålla fingrarna i styr och tog ett test (det är livs farligt att ha sånt hemma )
Testlagrets visade såklart negativt !!!
3 dagar innan känns det ju som att det skulle visa!!
Åhhh Vf ska detta vara så jävla svårt!
Och nu finns det inga pergotime tabletter kvar såklat måste vänta tills den 10-e och då är ju denna månaden förstörd!!!
Jävla skit kropp rent ut sagt!!!