Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
Syns inte kanterna från string då?
Det är sinnessjukt obekvämt.
Jag använder alltid string!! För andra trosor åker in i röven. En jäkla massa tyg. String är ju bara ett snöre som känns knappt.
För att det är grymt obekvämt. Sen vad du och andra anser sexigt skiter jag fullständigt i faktiskt.
Det är någonting som är obekvämt och skaver in i rumpan. Äckligt som fan när diverse bajsrester fastnar där. Den enda anledningen jag kan komma på att ha på mig stringtrosor är för att tända en man. Men att gå emot sig själv och göra något som känns obehagligt/obekvämt endast för att behaga mannen är inget jag tänder på. Och vad är mindre sexigt än en kvinna som inte känner sig bekväm med vad hon har på sig?
Stringtrose-fixerade män får helt enkelt inte min uppmärksamhet
Använder inte string, jag tycker det är fult, det skaver och dessutom fryser jag om baken om jag använder string.
Personligen tycker jag inte att string är sexigt alls. Knappt ens på magra utvikningsbrudar.
Jag använder string för att slippa dubbelskinka som jag får i alla andra sorters trosor.
Och boxer trosor om något skaver när benen korvar upp sig och skaver mellan låren när man går omkring i kjol.
Men smaken är som baken
I en privatrelation skulle jag kunna kompromissa.
Jag använder alltid string!! För andra trosor åker in i röven. En jäkla massa tyg. String är ju bara ett snöre som känns knappt.