• mraj

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?

• Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
  • mraj
    Kerubmamman skrev 2014-09-13 23:46:37 följande:

Jag har inte påstått att stringtrosor inte kan vara en upphetsningsfaktor, men iom att stringkallingar kan vara en upphetsningsfaktor så undrar jag varför du inte vill behaga det motsatta könet?

Du verkar förvänta dig att vi kvinnor bör "behaga" alla män dygnet runt (eftersom vi inte ska ha på oss bekväma trosor om dagarna). Personligen så har jag kläder på mig om dagarna, jag tror inte att männen (eller kvinnorna) på arbetsplatsen bryr sig vad jag har under byxorna och jag vill definitivt inte att de ska bry sig för den delen heller. 

Då är det inte praktiskt med stringtrosor för min del, jag svettas inte om skinkorna. 

Vill en partner till mig att jag använder stringkalsonger, är jag öppen för det, som jag sa förut. Det har t o m hänt att jag använt det för egen skull också.

Du, precis som andra, kvinnor, får ha på sig vad man vill. Det jag säger är att om man i privatrelation anser att man vill "tända" sin partner, ser jag inga konstigheter i att man anpassar underklädesvalet efter dennes önskemål. Om man så önskar. Du verkar insinuera att jag tycker att man bör kåta upp sig på arbetet, så menar jag inte.
  • mraj
    Babyfeber skrev 2014-09-13 23:47:39 följande:

Jaa, jag tycker att det var rätt äckligt att höra och ville inte riskera att jag fick äckelbakterier i musslan :)

Obehagliga sanningar kan rädda en negativ sitation.
  • mraj
    Grynet2010 skrev 2014-09-13 23:48:35 följande:

När är det inte praktiskt att gå utan?

När man fryser, har mens, e t c.
  • EllanEriksson
    mraj skrev 2014-09-13 23:59:49 följande:
    Vill en partner till mig att jag använder stringkalsonger, är jag öppen för det, som jag sa förut. Det har t o m hänt att jag använt det för egen skull också.

Du, precis som andra, kvinnor, får ha på sig vad man vill. Det jag säger är att om man i privatrelation anser att man vill "tända" sin partner, ser jag inga konstigheter i att man anpassar underklädesvalet efter dennes önskemål. Om man så önskar. Du verkar insinuera att jag tycker att man bör kåta upp sig på arbetet, så menar jag inte.
    Om du på allvar tror att underkläder har SÅN stor effekt på alla andra så tror du fel.. Det är personen man tänder på. Vad personen sen har på sig är oftast skit samma..

Är det nån man redan sett naken brukar det räcka med att TÄNKA på hur personen ser ut utan nått på i alla fall :)
  • mraj
    boundforglory skrev 2014-09-13 23:49:07 följande:

Jag tycker att det är fult, finns så otroligt mycket annat som är finare. Har nog inte haft string på kanske 10 år.

Uj, jisses. Jag har hela tiden trott att du var man.
  • mraj
    HäckHäxan skrev 2014-09-13 23:51:50 följande:

Tycker det är rätt fult, svårt att hitta en modell som funkar på min kropp så att jag tycker det är bekvämt osv OCH jag är en högst bekväm jävla människa.

Använder du string själv? Om inte testa gärna det när det blir vinter och ett par jeans på det och en jacka som inte täcker röven *tipsar*

Already done, gillade det ej. Däremot tycker jag det är upphetsande vid ONS's med kvinnor (på dem). Får jag tycka så, please? :)
  • HäckHäxan
    mraj skrev 2014-09-14 00:11:09 följande:
    Already done, gillade det ej. Däremot tycker jag det är upphetsande vid ONS's med kvinnor (på dem). Får jag tycka så, please? :)
    För mig får du tycka vad fan du vill
    When nothing goes right, go left!
  • mraj
    edwin47 skrev 2014-09-13 23:55:20 följande:

Spela roll?

Äsch, jag kan inte säga att du har fel. Men, vad fan. :)
  • edwin47

Tänkte inte att jag skulle skriva mer. Men när någon debil fjant skriver en sak som :"kvinnor är smartare nu" och dessutom tillfogar en ;). Då börjar jag undra. Kvinnor är smartare än när? Vi har varit biologiskt identiska i minst 40.000 år, (Källa, mina gamla arkeologiböcker), den gränsen är dessutom tillbakaflyttad till 100.000 år,( ingen källa), general knowledge.
     Du är en grottkvinna som drar ner folk i dumhet. Jobbar du på tv4?

• mraj
    Anonym skrev 2014-09-13 23:56:00 följande:

Du blandar nog ihop mig med någon annan. Jag har inte skrivit att det inte skulle vara en upphetsningsfaktor.

Förutom det skulle jag vilja tillägga att jag tycker string är en 90-talsgrej. Kvinnor är smartare nu ;) Dessutom finns det så mycket andra sexiga underkläder som dessutom är bekväma så string behövs inte längre.

Så du tycker att kvinnor som gillar string är "osmarta"? Vi tycker, känner, och vill olika, vi människor.
Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?