• mraj

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?

• Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
  • mraj
    Lizzy 488 skrev 2014-09-13 23:32:39 följande:

De luktar så illa när man har dem. 

Jaha? Är det så generellt och återkommande?
  • Babyfeber
    mraj skrev 2014-09-13 23:34:02 följande:
    I detta fall tycker jag det var klokt att du tog till dig gynekologens råd, vill jag säga.
    Jaa, jag tycker att det var rätt äckligt att höra och ville inte riskera att jag fick äckelbakterier i musslan :)
  • Grynet2010

När är det inte praktiskt att gå utan?

mraj skrev 2014-09-13 23:39:33 följande:

Utan trosor är bäst, ja. Det anser jag med, men det är inte alltid praktiskt fördelaktigt.

• boundforglory

Jag tycker att det är fult, finns så otroligt mycket annat som är finare. Har nog inte haft string på kanske 10 år.

• mraj
    Scoops skrev 2014-09-13 23:37:02 följande:

Han föredrar när jag är helt utan ;) Så det fungerar bara bra för oss. Annars använder jag gärna trosor i den stilen som anonym postade här ovan med texten "Vart är det här flickigt och mammigt???".

Din fråga är bara barnslig, du antar att alla andra män föredrar string. Fånigt. Klart att alla har olika preferenser.

Om du bekräftar att det KAN vara en upphetsningsfaktor för en del män, så kan jag ska hand med dig om att män ytterst har olika preferenser.
  • HäckHäxan
    mraj skrev 2014-09-13 22:58:31 följande:
    Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
    Tycker det är rätt fult, svårt att hitta en modell som funkar på min kropp så att jag tycker det är bekvämt osv OCH jag är en högst bekväm jävla människa.

Använder du string själv? Om inte testa gärna det när det blir vinter och ett par jeans på det och en jacka som inte täcker röven *tipsar*
    When nothing goes right, go left!
  • mraj
    Babyfeber skrev 2014-09-13 23:46:36 följande:

Fast det finns ju string av den varianten också :p

Det är inte vad jag kopplar ihop med begreppet "string", men som jag sade innan, ordnyanserna skulle behöva öka gällandes underkläder, det har jag hävdat länge.
  • Anonym
    mraj skrev 2014-09-13 23:50:21 följande:
    Om du bekräftar att det KAN vara en upphetsningsfaktor för en del män, så kan jag ska hand med dig om att män ytterst har olika preferenser.
    Du blandar nog ihop mig med någon annan. Jag har inte skrivit att det inte skulle vara en upphetsningsfaktor.

Förutom det skulle jag vilja tillägga att jag tycker string är en 90-talsgrej. Kvinnor är smartare nu ;) Dessutom finns det så mycket andra sexiga underkläder som dessutom är bekväma så string behövs inte längre.
  • LunaLovegood

Jag använder det inte eftersom jag inte tycker det är alls bekvämt och jag skiter fullständigt i vad främmande män tycker är sexigt (har ingen pojkvän).

Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?