• mraj

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?

• Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
  • Anonym (Lisa)

För att string är asfult och obekvämt.

• asatantrosa

För det skaver obekvämt och sitter för tight så "ekosystemet" blir rubbat. Dessutom är det så sjukt fult att jag har hellre inga underkläder än string.

• Anonym (Hej)

Förr hade jag mest string. Men efter tre graviditeter har jag tyvärr fått en del hemorrojder, så numera är string väldigt obekvämt. Använder numera icke-string.

• The past is now
    Flygfotogen skrev 2014-09-14 13:18:13 följande:

För att det är äckligt ohygieniskt och obekvämt.

Exakt med äckligt menar jag också ohygieniskt..
  • Anonym
    mraj skrev 2014-09-13 23:01:30 följande:
    Ett exempel. :)
    Självklart lägger du upp en bild på en tjej som lider av ätstörning.
  • Anonym (***)

Varför skulle jag? Jag föredrar att använda dasspapper vid behov om jag nu ska ha något mellan skinkorna.
    Fast de e klart.....mitt ex han var bra läcker i sina sexiga underkläder bla en sorts sting.
    Favoriten var de kallingarna där det gick en trådsting över skinkorna o själva skåran bar, så att jag kom åt att........Tungan ute

• lykantrophona
    Aaliyah skrev 2014-09-14 12:28:06 följande:

För att det är fult och obekvämt.

Precis.

Sen bryr jag mig väl ändå inte om att ha på mig trosor jag inte trivs i, bara för att en anonym användare på FL tycker det är snyggt? Vissa personer måste lära sig att folk har olika smak. Tycker du att string är upphetsande, ha på dig det själv! Själv föredrar jag hipstertrosor. :3 Eller inga trosor alls.
Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?