• mraj

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?

• Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
  • mraj
    LunaLovegood skrev 2014-09-13 23:58:08 följande:

Jag använder det inte eftersom jag inte tycker det är alls bekvämt och jag skiter fullständigt i vad främmande män tycker är sexigt (har ingen pojkvän).

Ponera att du hade en. Om han då uttrycker att han gillar det, är du då öppen för att kompromissa med egen vilja?
  • Kerubmamman
    mraj skrev 2014-09-13 23:59:49 följande:
    Vill en partner till mig att jag använder stringkalsonger, är jag öppen för det, som jag sa förut. Det har t o m hänt att jag använt det för egen skull också.

Du, precis som andra, kvinnor, får ha på sig vad man vill. Det jag säger är att om man i privatrelation anser att man vill "tända" sin partner, ser jag inga konstigheter i att man anpassar underklädesvalet efter dennes önskemål. Om man så önskar. Du verkar insinuera att jag tycker att man bör kåta upp sig på arbetet, så menar jag inte.
    Ok. Du har uttryckt åsikten att vi bör ha på oss string istället för bekväma underkläder för att "tända" partners/män. De allra flesta jobbar inte ihop med sina partners, varför ska man inte kunna vara klädd bekvämt när man jobbar? 
    Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • PrinsessanL

För att mitt liv inte gör ut på att se sexig ut inför män som uppenbarligen går igång på stringtrosor. Tanken på att genomföra en fotbollsmatch i string gör mig illamående. De allra flesta stringtrosor är obekväma och jag känner mig heller inte sexiga i string. 

• boundforglory
    Kerubmamman skrev 2014-09-14 00:16:24 följande:
    Ok. Du har uttryckt åsikten att vi bör ha på oss string istället för bekväma underkläder för att "tända" partners/män. De allra flesta jobbar inte ihop med sina partners, varför ska man inte kunna vara klädd bekvämt när man jobbar? 
    Precis, jag har ganska lite intresse av att vara sexig för män så där generellt. Så vad vissa män tycker berör mig liksom inte. Sen förstår jag inte riktigt hur ts tänker, det syns knappast om man har string utanpå om man inte vet exakt vad man ska kolla efter och det tror jag inte killar vet.
  • mraj
    EllanEriksson skrev 2014-09-14 00:05:51 följande:

Om du på allvar tror att underkläder har SÅN stor effekt på alla andra så tror du fel.. Det är personen man tänder på. Vad personen sen har på sig är oftast skit samma..

Är det nån man redan sett naken brukar det räcka med att TÄNKA på hur personen ser ut utan nått på i alla fall :)

Vill understryka att detta primärt gäller lösare, sexuella relationer, om jag befinner mig i sådana. Och total nakenhet är guld, egentligen. :)
  • mraj
    HäckHäxan skrev 2014-09-14 00:12:23 följande:

För mig får du tycka vad fan du vill

Dito. Haha. :)
  • mraj
    edwin47 skrev 2014-09-14 00:13:34 följande:

Tänkte inte att jag skulle skriva mer. Men när någon debil fjant skriver en sak som :"kvinnor är smartare nu" och dessutom tillfogar en ;). Då börjar jag undra. Kvinnor är smartare än när? Vi har varit biologiskt identiska i minst 40.000 år, (Källa, mina gamla arkeologiböcker), den gränsen är dessutom tillbakaflyttad till 100.000 år,( ingen källa), general knowledge.

Du är en grottkvinna som drar ner folk i dumhet. Jobbar du på tv4?

Citera görna för trådens bästa. Annars är det väl uttryckt.
  • LunaLovegood
    mraj skrev 2014-09-14 00:15:54 följande:
    Ponera att du hade en. Om han då uttrycker att han gillar det, är du då öppen för att kompromissa med egen vilja?
    Jag kan väl ta på mig string till ett förspel (fast jag känner mig sexigare i ett par hipsters i spets), men aldrig hela dagar till vardags och specielt inte när jag läste en kommentar om ökad risk för bakteriell vaginos. 
  • mraj
    Kerubmamman skrev 2014-09-14 00:16:24 följande:

Det är lite absurt att blanda in människors arbetsplatser i denna diskussion, tycker jag.

Och jag talar i termer av; "det skulle vara trevligt... osv."

Säg den dag jag kunde sätta mig till doms över kvinnors val av underkläder...
  • mraj
    PrinsessanL skrev 2014-09-14 00:17:24 följande:

För att mitt liv inte gör ut på att se sexig ut inför män som uppenbarligen går igång på stringtrosor. Tanken på att genomföra en fotbollsmatch i string gör mig illamående. De allra flesta stringtrosor är obekväma och jag känner mig heller inte sexiga i string. 

Men en naken fotbollsmatch vore helt OK?
Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?