Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
Jag använder inte string för det ser tacky ut och 99% av alla rumpor passar inte ens i det utan ser mer ut som en bit kassler?
Om tjejen har snygg kropps behövs inte string:
Om människor sett sina rumpor i string skulle de aldrig mer ta på sig detta, de flesta har inte släta snygga rumpor utan fullt med gropar och ojämnhet vilket de kanske inte vet syns genom byxorna när de använder string, täckande trosor döljer dessa skavanker.
Använder inte string pga att det är obekvämt. Känner mig inte sexig om det känns obekvämt.
Måste säga att jag tycker det är rejält larvigt med de som måste försvara varför de själva väljer bort stringtrosor med att hänvisa till att "99% av alla" inte klär i stringtrosor. Hur många rumpor har ni studerat egentligen??
Jag skiter för övrigt fullständigt i vad någon annan främmande människa väljer att ha för underkläder på sig. Det är i de allra flesta fall en privatsak som ev delas med någon respektive och som jag inte behöver bry mig om. Om den sedan trivs bäst i string, hotpants, stay-ups eller maggördel tycker jag är ungefär lika intressant som om personen föredrar vita eller svarta underkläder.
Varför skulle jag? Det är vidrigt obekvämt. Dessutom ohygieniskt med något som skär i i anus.
Denna modellen tycker jag förvisso är fin. :)
Tycker inte string är skönt och dessutom fryser jag om skinkorna när jag har string.