Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
För att det är obekvaämt och inte gör någon nytta. Jag tycker alltså string är obekvämt, därtill skyddar det inte underlivet mot skav av andra kläder och inte de andra kläderna mot flytningar. Ser inte vitsen med dem över huvud taget. Aldrig fått signaler på att min man tycker det är sexigt med dem heller (HADE han tyckt det hade jag kunnat ha något par för typ "utklädning".)
Jag har inte string av det enkla skälet att det är obekvämt !!
Om du tycker att det är så läckert som man så tycker jag att du ska bära det själv så får ju se hur skönt det är ...
Dessutom ofräscht , lätt att få bajs på ... Blä !
Det är mycket skönare med vanliga
Så du tycker detta är en sexig bild...
Har du funderat över hur flickan på bilden mår bortsett från stringen? Hon är klart annorektisk. Sjukligt smal. Är det detta du gillar?
Bilden kommer inte med i citatet men här är adressen för er som vill se.
http://www.familjeliv.se/gallery/image/5216806/full_600/phpmirNqG90113.jpg
Slutade med string för flera år sedan. Nu finns det s.k invisibles i alla affärer så man slipper se kanten. String känns väldigt ute nu.
Jag tycker absolut inte om string, inte det minsta. Som jag har uppfattat det (med frågor och egen logisk slutdragning) så är de sjukt obekvämt.
Varför skulle jag vilja att någon skulle vara obekväm hela dagen för att jag tycker de e sexigt när hon tar av sig byxorna?
Sen så tycker jag inte det är sexigt det minsta, tycker hipster e mycket mer sexigt!
Rumpan får med hipster en underbart vacker form och tanken av att kvinnan i fråga har ett snöre i rumpan får mig inte direkt upphetsad.
För att jag föredrar dasspapper att torka mig i ändan med ;)
För att jag tycker det är obekvämt! jag tycker tant trosor är mycket mera bekväma och jag har inget som helst intresse av att se "sexig ut" för alla förbipasserande av motsatt kön som har det stora behovet att stirra på min bak.
Det som är problematiskt med sting är om man ska ha den till höger eller vänster om hemorrojderna.