• mraj

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?

• Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
  • Anonym (Massaker?)
    mraj skrev 2014-09-13 22:58:31 följande:

Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?

Vem vill ha underlivet massakrerat av ett snöre? Ofta med slidkatarr som slutresultat. Hur kul är det?

Jag använder string dock korta stunder - innan förspelet börjar ;)
  • Fjärilslarv
    lille Birger skrev 2014-09-14 18:57:37 följande:

Räknas detta som string? Eller är det hipster?

och där kom du med dina rump- bilder.....
  • Anonym (därför..)

Men som sagt om det är obekvämt och/eller åker upp i röven har ni med största sannolikhet för liten storlek. sluta köp XS-S när ni kanske borde ha M eller L. Som många tjejer försöker gå i för småskor gäller det även andra plagg, man ser inte smalare och nättare ut, tvärtom faktiskt.. och viktigaste punkten av allt: det ofta obekvämt med för små trosor.

• Anonym (Rövva)
    Tom Araya skrev 2014-09-14 12:32:22 följande:

Alla lever inte efter att vara "inne" hela tiden. Gillar man något så borde det inte spela så stor roll om det är 90- eller 2000-tal. Det är så mycket media och marknad i detta.

Det är ju lite så jag menar. Är marknaden så stor för string fortf? Finns det ens att få tag på i alla affärer? Jag tyckte det var skönt när det försvann ur modet för det var himla obekvämt.
  • Anonym (Obekvämt)

Jag har inte string för att de är så fasligt obekväma. Visst, de är kanske sexigare än andra trosor, men varför ska vi kvinnor behöva anstränga oss till max, klä oss obekvämt osv bara för att behaga männen? Och hur mycket plågar männen sig för att behaga kvinnorna? Iof har män börjat allt mer att vaxa sig, sminka sig osv men likväl, de allra flesta männen gör inte det.

• Ojsan

Därför jag ogillar mina skinkor, vill inte ens se mig själv i string

• LaLola

Jag bär aldrig kläder som gör att ev troskanter syns helt enkelt.
    Enda anledningen till att jag skulle bära string (pga ev synliga kanter).
    För skönt är det ju inte.

• Anonym (.)
    mraj skrev 2014-09-13 22:58:31 följande:

Hardu själv string på dig?
  • Anonym (A)

Anledningen till varför jag har slutat att använda string. Får för mycket problem med underlivet när jag rakar mig.

Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?