• mraj

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?

• Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
  • Lindsey Egot the only one
    Tom Araya skrev 2014-09-14 20:32:57 följande:
    Den är nog mindre nu än förr, men nog finns den kvar. Vi har ju en tendens att bli lite mer konservativa med åren, så de som fastnade för string fortsätter med det, medan de som aldrig gillade det, var för gamla för att hänga med i modet eller för unga för att ha varit med när det var högsta mode, föredrar andra modeller.

Jag som är 40+ har i perioder ett helvete att hitta jeans som sitter vettigt. Vill ju inte att de är stora som tält över benen, inte släpar i backen även med skor på, inte sitter nere på halva röven och ej heller har bakfickorna längre ner så att de ger intrycket av att vara nerhasade fast de sitter uppe i midjan....mode som känns som fjortismode är helt enkelt inget för mig.
    Du efterfrågar ett par hederliga levi's 501
  • Texasthecat

Jag tycker att string är otroligt oskönt, fult och riktigt osexigt.

Mina Älsklingar Haylie 20/9-10, Natahan 20/9-10, Kaoru 10/5-13 samt sambon Kenji...
  • mzmaa

Om du nu tycker att de är så upphetsande av string, ta på dig ett par själv och känn hur skönt de är att ha något mellan skinkorna!

Hellre har jag hotpants, betydligt mycket skönare!

• Anonym
    mzmaa skrev 2014-09-15 07:51:43 följande:

Om du nu tycker att de är så upphetsande av string, ta på dig ett par själv och känn hur skönt de är att ha något mellan skinkorna!

Hellre har jag hipsters?, betydligt mycket skönare!

• Anonym (Bådeoch)

Jag har det när jag anv tighta jeans för jag tycker det blir snyggare än och se kanterna. På kvällen / natten sover jag antingen naken eller i hipsters/boxers då det är mer bekvämt:)

• Anonym (örk)

För att jag tycker att string är obekvämt (man får skav i röven) och ohygieniskt (tyggnid mot bajshål är rätt osexigt, enligt mig. Som att bära med sig toapapper mellan skinkorna ungefär). Som grädde på moset är det ett fult plagg.

• Anonym (.)

SJUKT obekvämt! Och fult enligt mig!

• Anonym (*)

String känns faktiskt otroligt omodernt, men framförallt fult och obekvämt. Dom absolut flesta som jag pratat med, inkl. min man, håller med (om att det är fult, jag är tveksam till att han och mina manliga vänner skulle veta om dom är obekväma eller inte) . Det finns dessutom tunna varianter av andra modeller som syns mindre än ett par string under kläder om man tycker att kanter är ett problem.

• Anonym

För att jag har mer klass än så.

Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?