Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
Använder du stringkallingar?
För att jag tycker det är obekvämt.
Det är både fult och obekvämt, finns så många fina trosor där man slipper ett snöre uppkört
Använder du stringkallingar?
Man behöver inte ha string för det, finns många andra sorters trosor som är sexig(are) enligt mig.
Bara att googla på t.ex. hipstertrosa
Därför att bekväma kläder går före för mig.
Det är både fult och obekvämt, finns så många fina trosor där man slipper ett snöre uppkört
Använde string när jag var yngre, men nu använder jag mest hipsters. Dels tycker jag inte att string är bekvämt längre men också för att när jag för några år sedan var hos min gynekolog på en rutinkoll så såg hon att jag hade string och berättade om hur många som får bakteriell vaginos av att använda det eftersom tråden åker in mellan skinkorna och det hamnar bakterier från ändtarmen där och så åker trosorna fram och tillbaka mellan underlivet och rumpan.. Lät så sjukt äckligt att jag slängde varenda par när jag kom hem, trots att jag inte hade det.