• Anonym (Elina)

Lära sig suga kuk?

Hej!

Jag undrar hur man kan lära sig suga kuk och om ni har några tips. Jag vet inte om jag kommer klara det bättre eller inte, men behöver tips från andra.

Jag har provat några gånger så klart, men jag får lätt kväljningar och känner det som att jag har svårt att andas typ.. skulle gärna vilja lära mig, för killar gillar det ju mycket.

Också ett problem när jag har gjort det så har jag varit tvungen att spotta ut det direkt efteråt för det har känts så slemmigt/konstig smak..

Några råd?

• Svar på tråden Lära sig suga kuk?
  • Anonym (Sandra)

Finns många kuksugerskor på det här forumet som kan delge tips. 

• Anonym (Elina)
    Anonym (Sandra) skrev 2014-09-17 17:33:35 följande:

Har du några?
  • Anonym (Kuk sugare)

Jag spottar också ut det och kvävs alltid ! Så tips kan jag inte ge dig men går igenom samma sak . Fast jag har sugit samma kuk i tre år .

• krillesthlm
    Anonym (Sandra) skrev 2014-09-17 17:33:35 följande:

kan du börja då att dela med dig
  • jesper_78

Alltså... finns massor med bra beskrivningar om du googlar efter söker här. Men bäst är ju om du ber en kille lära upp dig att bli en grym kuksugerska. Antar att du tycker det är pinsamt och förväntas kunna det bra.. men sanningen är faktiskt att de flesta tjejer är rätt kassa. (säkert är vi killar inte bättre på det motsatta)

Jag älskar att lära upp! Och övning ger färdighet! ;)

• jesper_78

Angående smaken förresten... Antar att du menar spermasmaken, för annars får du be din kille/killar tvätta sig ordentligt!

Min erfarenhet är att tjejer lär sig gilla smaken med åren... om de vill. En del gillar smaken från första gången och andra lär sig aldrig gilla det.

För min egen del så uppskattas det mycket om tjejen sväljer min sperma och helst till och med gillar smaken.... ska jag vara ärlig så ser jag det nästan som ett krav att hon ska svälja mig ibland. Men alla är ju inte lika!

• Tom Araya

Finns annars väldigt mycket skrivet redan i liknande trådar. Man behöver inte starta en femtielfte tråd i ett ämne avhandlat så många gånger redan.

• mr me
    Tom Araya skrev 2014-09-17 18:37:25 följande:

Finns annars väldigt mycket skrivet redan i liknande trådar. Man behöver inte starta en femtielfte tråd i ett ämne avhandlat så många gånger redan.

• Anonym (Kan inte!)

Jag pallar inte smaken, Får kväljningar (det har blivit lättare med tiden dock). Men jag kan absolut inte ta satsen i munnen, då spyr jag (alltså kräks på riktigt, kan inte hjälpa det) så vi brukar köra oralt som förspel istället som avslut :) Du får helt enkelt öva och experimentera med vad som passar DIG bäst. :) Gör aldrig något du själv inte vill, inte ens för att någon ska tycka om dig {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Lära sig suga kuk?