Anonym (Tilda Trött) skrev 2014-09-19 21:53:08 följande:
Jo förvisso men ser man det som en ädel konst att kunna suga pisskuk så är man rätt enkelspårig och jag tror inte att att den tjejen/kvinnan har mycket innanför pannbenet. Mannens njutning är prio ett och det gäller att ställa upp............kulturen får vänta.
Oj har du mött många kvinnor som anser att suga kuk är deras livelixir, en ädel konstform och enbart gör det för mannens njutning?
Du ger inget intryck av att ha så värst mycket innanför pannbenet själv med tanke på ditt eget enkelspåriga tänkande här som verkar helt insnöat på att kvinnor enbart offrar sig för mannens njutning skull. Det är lite tråkigt känner jag. Sex skall vara kul och givande för båda parter, man ger och tar för att man vill och njuter av det, sex kan absolut vara en konstform, men bara för att man behärskar den så innebär ju inte det att man anser den vara den ädlaste av konster eller kultur.
Jag tycker det är väldigt tröttsamt med alla människor som tror att det vet vad jag ser som prio ett, som tror att de vet varför jag gör saker. Du vet inget om det, men det gör jag. Jag har aldrig sugit kuk enbart för mannens njutning, utan för att det ger mig något, jag skulle aldrig ställa upp på sex i någon form bara för att en man vill, eller tjatar eller är sur, det där med att offra mig har aldrig riktigt varit min grej någonsin. Jag är fostrad till att man har sex för sin egen skull, för att man vill och med vem man vill så länge båda vill, man måste inte älska varandra. ( jag vet att den fostran sticker i ögonen på andra, men jag är glad att jag fick den ) Min mamma sa alltid till oss barn att inte göra något vi inte vill, att inte falla för tjat och gnäll och att ingen har rätt att kräva sex av någon annan. Min pappa sa att alla män mellan 13-30 är svin, hittar du någon som inte är det så håll hårt i honom. Oavsett så har mina föräldrar aldrig dömt mig för att jag är sexuellt frisinnad, även om de påpekat att kärlek gör sex bättre så har de aldrig hymlat och menat att man måste vara kär i den man har sex med. Det i sin tur har gjort att jag inte går runt och tvingar mig själv att låtsas att jag är kär i andra bara för att få lov att ha sex med dem, attraktion räcker gott.
Du och andra behöver inte tycka om det eller hålla med. Men ni får vackert ta och acceptera att människor är olika samt inse att du inte kan bestämma vad som är rätt eller fel för mig, lika lite som jag kan göra det för dig.