• Anonym (Elina)

Lära sig suga kuk?

Hej!

Jag undrar hur man kan lära sig suga kuk och om ni har några tips. Jag vet inte om jag kommer klara det bättre eller inte, men behöver tips från andra.

Jag har provat några gånger så klart, men jag får lätt kväljningar och känner det som att jag har svårt att andas typ.. skulle gärna vilja lära mig, för killar gillar det ju mycket.

Också ett problem när jag har gjort det så har jag varit tvungen att spotta ut det direkt efteråt för det har känts så slemmigt/konstig smak..

Några råd?

• Svar på tråden Lära sig suga kuk?
  • krillesthlm
    HäckHäxan skrev 2014-09-20 13:40:08 följande:
    Jadå fittor är olika djupa precis som kukar är olika långa, fittan anpassar sig även till viss del och är lite flexibel även på djupet, finns ju dock en gräns för hur mycket den kan göra det. Har man samma partner så vänjer sig ju kroppen och anpassar sig, men som sagt den kan inte anpassa sig hur mycket som helst.

Jag skrev ju inte att din kuk var för stor för att vara elak utan för att jag vet att den helt enkelt är för stor för mig, levde 4 år med en kuk som är 23 cm och min kropp anpassade sig aldrig helt, även om saker ibland funkade för att vi både lärt oss trix längs vägen. Så jag föredrar absolut normalstora kukar, för jag vet att jag är 13,5 cm djupt plus några cm ev flexibilitet där om det skulle behövas. Hur jag är gör så kommer inte min kropp kunna trolla ihop 10 cm extra inne i mig.
    va härligt en ny dag och nya kunskaper,visste inte att det fanns några cm och spela på...slutkontenta man blir aldrig fullärd
  • HäckHäxan
    Anonym (Tilda Trött) skrev 2014-09-19 21:53:08 följande:
    Jo förvisso men ser man det som en ädel konst att kunna suga pisskuk så är man rätt enkelspårig och jag tror inte att att den tjejen/kvinnan har mycket innanför pannbenet. Mannens njutning är prio ett och det gäller att ställa upp............kulturen får vänta.
    Oj har du mött många kvinnor som anser att suga kuk är deras livelixir, en ädel konstform och enbart gör det för mannens njutning?

Du ger inget intryck av att ha så värst mycket innanför pannbenet själv med tanke på ditt eget enkelspåriga tänkande här som verkar helt insnöat på att kvinnor enbart offrar sig för mannens njutning skull. Det är lite tråkigt känner jag. Sex skall vara kul och givande för båda parter, man ger och tar för att man vill och njuter av det, sex kan absolut vara en konstform, men bara för att man behärskar den så innebär ju inte det att man anser den vara den ädlaste av konster eller kultur. 

Jag tycker det är väldigt tröttsamt med alla människor som tror att det vet vad jag ser som prio ett, som tror att de vet varför jag gör saker. Du vet inget om det, men det gör jag. Jag har aldrig sugit kuk enbart för mannens njutning, utan för att det ger mig något, jag skulle aldrig ställa upp på sex i någon form bara för att en man vill, eller tjatar eller är sur, det där med att offra mig har aldrig riktigt varit min grej någonsin. Jag är fostrad till att man har sex för sin egen skull, för att man vill och med vem man vill så länge båda vill, man måste inte älska varandra. ( jag vet att den fostran sticker i ögonen på andra, men jag är glad att jag fick den ) Min mamma sa alltid till oss barn att inte göra något vi inte vill, att inte falla för tjat och gnäll och att ingen har rätt att kräva sex av någon annan. Min pappa sa att alla män mellan 13-30 är svin, hittar du någon som inte är det så håll hårt i honom. Oavsett så har mina föräldrar aldrig dömt mig för att jag är sexuellt frisinnad, även om de påpekat att kärlek gör sex bättre så har de aldrig hymlat och menat att man måste vara kär i den man har sex med. Det i sin tur har gjort att jag inte går runt och tvingar mig själv att låtsas att jag är kär i andra bara för att få lov att ha sex med dem, attraktion räcker gott.

Du och andra behöver inte tycka om det eller hålla med. Men ni får vackert ta och acceptera att människor är olika samt inse att du inte kan bestämma vad som är rätt eller fel för mig, lika lite som jag kan göra det för dig.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    krillesthlm skrev 2014-09-20 13:52:15 följande:
    va härligt en ny dag och nya kunskaper,visste inte att det fanns några cm och spela på...slutkontenta man blir aldrig fullärd
    Jag hoppas att jag aldrig blir fullärd, fan vad trist om man inte snappat upp ny kunskap om lite allt möjligt här och var
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • krillesthlm
    HäckHäxan skrev 2014-09-20 13:54:21 följande:
    Jag hoppas att jag aldrig blir fullärd, fan vad trist om man inte snappat upp ny kunskap om lite allt möjligt här och var
    kunde inte skrivit det bättreGlad
  • Jonte71
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 21:11:17 följande:
    Åh tro mig jag suger, bra dessutom, en konstform jag har absolut koll på bland flera andra, världen är ju som sagt fylld med konstformer. Solig

Njut av ditt andra, må väl, lev väl och ha en absolut fantastisk helg.
    TS, jag skulle vilja sammanfatta det med denna kommentaren till HäckHäxan:

Tjejer som du, alltså de som gillar att suga och gör det engagerat är oftast grymma på att suga. Jag tror det är viktigt att gilla att suga för att det ska bli bättre än bra.
  • Tom Araya
    Anonym (Tilda Trött) skrev 2014-09-19 21:53:08 följande:
    Jo förvisso men ser man det som en ädel konst att kunna suga pisskuk så är man rätt enkelspårig och jag tror inte att att den tjejen/kvinnan har mycket innanför pannbenet. Mannens njutning är prio ett och det gäller att ställa upp............kulturen får vänta.
    Vilken konstform är inte enkelspårig att helt ägna sig åt?

Påståendet om koppling mellan intelligens och sexuell aktivitet säger mer om dig än kvinnor som idkar oralsex.
  • annakaragliou
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 15:07:20 följande:
    Jag tycker att den är i vägen och att jag absolut suger kuk mycket bättre om staven inte är i.
    Jag har aldrig upplevt det som ett problem. Det känns mycket bättre att suga kuk sen jag piercade tungan. Och nästan alla män jag sugit tycker att det är skönt med metallen mot ollonet. En del män vill bli sugna med den vanliga kulformade men andra gillar bättre en konformad och vassare.så jag tar alltid med ett ombyte när jag går ut och dansar
  • Jonte71
    annakaragliou skrev 2014-09-24 23:55:53 följande:
    Jag har aldrig upplevt det som ett problem. Det känns mycket bättre att suga kuk sen jag piercade tungan. Och nästan alla män jag sugit tycker att det är skönt med metallen mot ollonet. En del män vill bli sugna med den vanliga kulformade men andra gillar bättre en konformad och vassare.så jag tar alltid med ett ombyte när jag går ut och dansar
    *ler* Gillar när tjejerna planerar. Tyvärr har vi inte stött ihop, hade gärna testat att bli avsugen med en tjej som är tungpiercad. Har inte ens testat att kyssa någ.on tungpiercad.
  • Tom Araya
    Har fått avsugningar av tungpiercad tjej (stav med kulor) och det skavde bara mot ollonet, inte skönt alls.
  • Har gjort det
    Hur gör du då? Frågar du killen innan vad som ska va i?

Jag tycker att det är skillnad vilken typ av piercing det gäller och hur tjejen suger, Fast det är svårt att veta vad som är orsak och verkan. Generellt suger tungpiercade tjejer mycket bättre än dom som inte är det.

Sen så tycker jag det är sexigare om det bara gäller en snabb avsugning med.
  • annakaragliou
    Tom Araya skrev 2014-09-25 00:10:34 följande:
    Har fått avsugningar av tungpiercad tjej (stav med kulor) och det skavde bara mot ollonet, inte skönt alls.
    Jag tror det är en träningssak. Dom första männen jag sög av efter min tung piercing klagade på att det skavde, men några år senare och mer än hundra män senare tycker jag att jag har blivit mycket bättre.
  • annakaragliou
    Har gjort det skrev 2014-09-25 02:11:02 följande:
    Hur gör du då? Frågar du killen innan vad som ska va i?

Jag tycker att det är skillnad vilken typ av piercing det gäller och hur tjejen suger, Fast det är svårt att veta vad som är orsak och verkan. Generellt suger tungpiercade tjejer mycket bättre än dom som inte är det.

Sen så tycker jag det är sexigare om det bara gäller en snabb avsugning med.
    När jag går ut och dansar brukar jag börja med kulpiercing, men frågar ofta redan på dansgolvet om mannen vill att jag byter. Men jag träffar också män via otrohetssajten VM och då brukar jag fråga via internet så är saken klar när man träffas
  • kasovi
    HäckHäxan skrev 2014-09-20 13:53:27 följande:

Oj har du mött många kvinnor som anser att suga kuk är deras livelixir, en ädel konstform och enbart gör det för mannens njutning?

Du ger inget intryck av att ha så värst mycket innanför pannbenet själv med tanke på ditt eget enkelspåriga tänkande här som verkar helt insnöat på att kvinnor enbart offrar sig för mannens njutning skull. Det är lite tråkigt känner jag. Sex skall vara kul och givande för båda parter, man ger och tar för att man vill och njuter av det, sex kan absolut vara en konstform, men bara för att man behärskar den så innebär ju inte det att man anser den vara den ädlaste av konster eller kultur. 

Jag tycker det är väldigt tröttsamt med alla människor som tror att det vet vad jag ser som prio ett, som tror att de vet varför jag gör saker. Du vet inget om det, men det gör jag. Jag har aldrig sugit kuk enbart för mannens njutning, utan för att det ger mig något, jag skulle aldrig ställa upp på sex i någon form bara för att en man vill, eller tjatar eller är sur, det där med att offra mig har aldrig riktigt varit min grej någonsin. Jag är fostrad till att man har sex för sin egen skull, för att man vill och med vem man vill så länge båda vill, man måste inte älska varandra. ( jag vet att den fostran sticker i ögonen på andra, men jag är glad att jag fick den ) Min mamma sa alltid till oss barn att inte göra något vi inte vill, att inte falla för tjat och gnäll och att ingen har rätt att kräva sex av någon annan. Min pappa sa att alla män mellan 13-30 är svin, hittar du någon som inte är det så håll hårt i honom. Oavsett så har mina föräldrar aldrig dömt mig för att jag är sexuellt frisinnad, även om de påpekat att kärlek gör sex bättre så har de aldrig hymlat och menat att man måste vara kär i den man har sex med. Det i sin tur har gjort att jag inte går runt och tvingar mig själv att låtsas att jag är kär i andra bara för att få lov att ha sex med dem, attraktion räcker gott.

Du och andra behöver inte tycka om det eller hålla med. Men ni får vackert ta och acceptera att människor är olika samt inse att du inte kan bestämma vad som är rätt eller fel för mig, lika lite som jag kan göra det för dig.

• Anonym (Elina)

Nu har jag tränat en del med en kille :) Det går ganska bra faktiskt. Jag har till och med kunnat ta den djupt flera gånger.

Senaste gången sprutade han dock när jag hade kuken i halsen. Det var obehagligt.. sprutade sperma ur näsan.. är väl vanligare/bättre om killen drar ut den lite och sprutar i munhålan? Eller drar ut den helt och sprutar i ansiktet..

• Har gjort det

Ja det är betydligt bättre och enklare med ansiktet. Du kan få i näsan då med men inte på samma sätt. Har du testat ansiktet med?

• HäckHäxan
    Jonte71 skrev 2014-09-21 08:42:26 följande:
    TS, jag skulle vilja sammanfatta det med denna kommentaren till HäckHäxan:

Tjejer som du, alltså de som gillar att suga och gör det engagerat är oftast grymma på att suga. Jag tror det är viktigt att gilla att suga för att det ska bli bättre än bra.
    Jag är enig med dig där. Det gäller män och oralsex också. Jag tror grunden ligger i att man gillar att ge och att man själv blir upphetsad av att ge och reaktionerna man får av det.
  • Jonte71
    HäckHäxan skrev 2014-10-02 08:42:57 följande:
    Jag är enig med dig där. Det gäller män och oralsex också. Jag tror grunden ligger i att man gillar att ge och att man själv blir upphetsad av att ge och reaktionerna man får av det.
    Skrattande Då måste ju jag vara en klippa, för det är grymt att känna hur tjejen njuter av min tunga! När hon sen kommit är det inte dumt att bli att få lite belöning för behandlingen för efter att man slickat henne så hon kommer brukar de flesta gärna bjuda tillbaka!
  • Anonym (Man37)
    Anonym (Lol) skrev 2014-09-19 10:19:46 följande:

Ta tag i kuken med först en hand sedan med andra handen. Runka kuken med båda händerna sedan tar du ollonet i din mun samtidigt som du med båda händerna runkar kuken snabbare och hårdare..

Det där är ingen avsugning.
  • Anonym (Man37)

Det låter helt underbart! Måste vara oerhört med någon som du som får in hela :) Jag har aldrig upplevt det. Hoppas det kommer! Är det stor skillnad på njutningen?

Svar på tråden Lära sig suga kuk?